• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با مدیر اجرائی دفتر مهرانه در ماهنشان

مدیر اجرائی دفتر مهرانه در ماهنشان: تیم "کوهنوردی" در ماهنشان در راستای برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه تشکیل شد

مدیر اجرائی دفتر مهرانه در ماهنشان:

تیم "کوهنوردی" در ماهنشان در راستای برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه تشکیل شد

مدیر اجرائی دفتر مهرانه در ماهنشان از تشکیل تیم کوهنوردی در این شهر در راستای نائل شدن به برنامه‌های سلامت‌محور این انجمن تشکیل و با استقبال مردمی و علاقمندان به ورزش روبرو شد.

به گزارش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیر اجرائی مهرانه در ماهنشان در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن ضمن تأکید بر لزوم پیگیری 4 برنامه حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه اظهار کرد: این دفتر در راستای چارچوب رسالت‌ها و اهداف انجمن خیریه مهرانه، موضوع نهادینه کردن ورزش صبحگاهی در بین شهروندان ماهنشانی را با جدیت پیگیری می‌کند که خوشبختانه با استقبال مردم مواجه شده است.

مرتضی آدینه با بیان این‌که این دفتر با همت خیران و دست‌اندرکاران مربوطه موفق شده است تا از ابتدای مهرماه سال 95 تیم کوهنوردی مهرانه را در ماهنشان تشکیل دهد، ابراز کرد: خوشبختانه هر هفته یک تیم کوهنوردی 30 تا 40 نفره با همت و همراهی مسئولان مهرانه در ماهنشان برای جامه عمل پوشاندن به اهداف این انجمن به ارتفاعات شهرستان صعود می‌کنند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تمامی مردم مهرانه را مسبب اصلی تشکیل تیم‌های کوهنوردی می‌دانند بر نهادینه کردن این ورزش توسط عوامل این مجموعه تأکید کرد.

آدینه با بیان این‌که دفتر مهرانه در شهرستان به منظور معرفی اهداف این انجمن از ظرفیت‌های مراسمات فرهنگی و مذهبی و دینی بهره‌مند می‌شود به حضور عوامل و خیران مجموعه ذی‌ربط در برنامه‌های دهه محرم مساجد و موکب‌های عزاداری و توزیع بیش از 300 بروشور تبلیغاتی و نشر سی.دی‌ در بین عزاداران در سال 95 اشاره کرد.
آخرین اخبار