• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهرانه و اعلام آمادگی ایشان برای حضور در مراسم افتتاح بخش شیمی‌درمانی

در جریان بازدید از کلینیک رادیوتراپی/ معاون وزیر تعاون، کار برای حضور در مراسم افتتاح بخش شیمی‌درمانی مهرانه اعلام آمادگی کرد

در جریان بازدید از کلینیک رادیوتراپی/

معاون وزیر تعاون، کار برای حضور در مراسم افتتاح بخش شیمی‌درمانی مهرانه اعلام آمادگی کرد

جمشید تقی‌زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه برای حضور در مراسم افتتاح بخش شیمی‌درمانی این مجموعه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، جمشید تقی‌زاده در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته خیران و بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این مجموعه اظهار کرد: مجموعه‌های بسیاری را دیده‌ام که به صورت خیریه کار می‌کنند اما مهرانه بسیار متفاوت و شگفت انگیز است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به دست‌اندرکاران مهرانه گفت: با دیدن اقدامات انجام گرفته باید بگویم که کار منحصر بفردی انجام داده اید.

وی ضمن تأکید بر لزوم تبدیل مهرانه به نمونه و الگوی کشوری برای برای حضور در مراسم افتتاح بخش شیمی‌درمانی این مجموعه و همکاری‌ها و کمک‌های لازم توسط این وزرات‌خانه اعلام آمادگی کرد.

مدیر داخلی کلینیک رادیوتراپی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نیز در این بازدید با اشاره به ارائه خدمات رادیوتراپی و اسکان رایگان همراه با غذای گرم به بیماران و مراجعه‌کنندگان گفت: 30 درصد از بیماران مراجعه‌کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه غیربومی هستند.


معینی ادامه داد: در حال حاضر ساختمان، تجهیزات درمانی و رفاهی و تزئینی کلینیک رادیوتراپی و سرای نیکان با همت خیران مهرورز مهرانه احداث شده است.


محمدرضا معینی با عنوان این‌که اساس کار متخصصان حوزه درمان در اتاق فیزیک پزشکی و با بکارگیری دو نرم‌افزار پیشرفته مجموعاَ با قیمت 800 میلیون تومان انجام می‌گیرد، افزود: متخصصان و کارشناسان متخصص این مجموعه با دقت و بدون خطا محل دقیق تومور را با بکارگیری تجهیزات نوین و فوق پیشرفته یافته و نسبت به تهیه نقشه راهی برای درمان اقدام می‌کنند.
آخرین اخبار