• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید دانشجویان پردیس الزهرا(س) زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه: مهرانه سند عشق مردم زنجان به مقام انسانیت است

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه:

مهرانه سند عشق مردم زنجان به مقام انسانیت است

مسئول بازدید و تعاملات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به همراهی 100 هزار خیر زنجانی با این مجموعه گفت: مهرانه سند عشق مردم زنجان به مقام انسانیت است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در بازدید دانشجویان پردیس الزهرا(س) از کلینیک رادیوتراپی این مجموعه اظهار کرد: کلینیک رادیوتراپی مهرانه تنها مرکز درمانی کشور است که صندوق ندارد و تمامی بیماران فارغ از نژاد و زبان و حتی ملیت به صورت رایگان درمان می‌کند.

سجاد یگانه با اشاره به همراهی 100 هزار خیر زنجانی با این مجموعه ابراز کرد: مهرانه سند عشق مردم زنجان به مقام انسانیت است.

یگانه با بیان این‌که مهرانه در کنار ارائه خدمات درمانی باکیفیت به بیماران، همواره پیشگیری را در دستور کار جدی قرار داده است، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های مربوط به حوزه پیشگیری در 4 مورد از جمله ترویج ورزش همگانی، ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان مقاطع ابتدائی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان، جلوگیری از مصرف دخانیات و در نهایت تولید، توزیع و مصرف غذای سالم با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با جدیت پیگیری می‌شود.

لیلا احمدی، کارشناس فرهنگی پردیس الزهرا(س) زنجان نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه گفت: حضور دانشجویان در این مرکز می‌تواند در معرفی مهرانه و رسالت‌های آن در سطح جامعه تأثیرگذار باشد چرا که هر یک از آنان سفیر مهرانه در بین خانواده‌هایشان هستند.

وی با اشاره به تجهیزات مدرن و پیشرفته استقراریافته در این مرکز پیشنهاد کرد تا از توانمندی‌های علمی دانشجویان پردیس الزهرا(س) زنجان در مسیر تربیت مدرس برای اعزام به مدارس و تشکیل کارگاه‌های آموزشی در واحد پیشگیری مهرانه نهایت بهره برده شود.  
آخرین اخبار