• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با عضو شورای شهر زنجان در بازدید از غرفه‌های مهرانه

عضو شورای شهر زنجان: مهرانه افتخار ملی است/ابزارهای تبلیغاتی مجموعه مدیریت شهری در اختیار مهرانه قرار می‌گیرد

عضو شورای شهر زنجان:

مهرانه افتخار ملی است/ابزارهای تبلیغاتی مجموعه مدیریت شهری در اختیار مهرانه قرار می‌گیرد

عضو شورای شهر زنجان با بیان این‌که مجموعه مدیریت شهری بر خود تکلیف می‌داند که در کنار تشکل‌های خیریه از جمله مهرانه که افتخار ملی محسوب می‌شود باشد بر لزوم خدمتگذاری به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سعید امیدی در حاشیه بازدید از غرفه‌های مهرانه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار کرد: مردم و مسئولان زنجانی به وجود و ظهور مهرانه در شهرمان افتخار می‌کنند.

امیدی تصریح کرد: جدای از این‌که این مجموعه توانسته است بیش از آنچه تصور می‌شد مشارکت‌های مردمی را جلب کند، همراه کردن قشر جوان بوده است که بسیار قابل توجه است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به همکاری حدود 3 هزار دانشجو با مهرانه عنوان کرد: این مهم یعنی سیلی از توانمندی و موفقیت که ضروری است تا سایر ارگان‌های حمایتی مردمی از تجارب دست‌اندرکاران و مسئولان مهرانه بهره‌ کافی را ببرند.

وی با بیان این‌که مجموعه مدیریت شهری بر خود تکلیف می‌داند که در کنار تشکل‌های خیریه از جمله مهرانه که افتخار ملی محسوب می‌شود باشد بر لزوم خدمتگذاری به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد.

امیدی افزود: به منظور ایجاد اعتماد حداکثری مردم، مجموعه مدیریت شهری و شهرداری زنجان آمادگی در اختیار قرار دادن ابزارهای تبلیغاتی به مهرانه به ویژه حوزه آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان می‌باشد.
آخرین اخبار