• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل در بازدید اعضای هیئت مدیره دفتر نمایندگی وکلا و مشاوران حقوقی استان زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مدیرعامل مهرانه: هنر اصلی مهرانه؛ موفقیت در برنامه‌های حوزه پیشگیری است

مدیرعامل مهرانه:

هنر اصلی مهرانه؛ موفقیت در برنامه‌های حوزه پیشگیری است

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، موفقیت در برنامه‌های حوزه پیشگیری را هنر اصلی مهرانه عنوان کرد و گفت: مهرانه بر آن است تا هیچ شهروند زنجانی به دلیل فقر فرهنگی به بیماری سرطان مبتلا نگردد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در بازدید اعضای هیئت مدیره دفتر نمایندگی وکلا و مشاوران حقوقی استان زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه اظهار کرد: خوشبختانه این مجموعه با شفافیت‌های مالی که دارد توانسته است مشارکت‌های مردمی را با خود همراه کند که مایه افتخار است.

مهندس وثوق با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور بیماری سرطان گفت: در حال حاضر هر بیمار مبتلا به سرطان زنجانی اگر نسخه چند 10 میلیونی را هم بیاورد از جیب مبارک مردم خیر این شهر پرداخت می‌شود.

وی تبدیل مهرانه زنجان به مرکز فوق مدرن  تشخیص، درمان، پیشگیری و تحقیق سرطان را از چشم‌اندازهای این مجموعه اعلام کرد و از ورود به فاز تحقیقاتی از سال 98 خبر داد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، موفقیت در برنامه‌های حوزه پیشگیری را هنر اصلی مهرانه عنوان کرد و افزود: مهرانه بر آن است تا هیچ شهروند زنجانی به دلیل فقر فرهنگی به بیماری سرطان مبتلا نگردد.

مهندس وثوق در پایان خطاب به وکلای حاضر در کلینیک رادیوتراپی گفت: مهرانه از کمک‌های فکری شما استقبال می‌کند.
آخرین اخبار