• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سری جدید "مستند ایران" بخش زنجان رونمایی می شود

مسئول روابط عمومی مهرانه: سری جدید "مستند ایران" بخش زنجان رونمایی می شود

مسئول روابط عمومی مهرانه:



سری جدید "مستند ایران" بخش زنجان رونمایی می شود



مسئول روابط عمومی مهرانه از رونمایی سری جدید مستند ایران (بخش زنجان) به کارگردانی ایرج عاشوری از 18 اسفند ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی انجمن این خیریه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رسول احدی در گفت و گو با خبرنگار این انجمن در تشریح این ویژه مراسم اظهار کرد: مستند ایران (بخش زنجان) که کاری از معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران است در ساعت 19 روز چهارشنبه 18 اسفندماه سال 95 رونمایی می شود.



مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مهرانه محل این مراسم را مرکز همایش های بین المللی این انجمن اعلام کرد و گفت: سری جدید مستند ایران بخش زنجان با تهیه کنندگی حسین طاهری و کارگردانی ایرج عاشوری تهیه شده است.

 

وی با بیان این‌که مهرانه نه تنها یک مرکز درمانی و پزشکی، بلکه یک مرکز فرهنگی و علمی نیز هست، عنوان کرد: واحد روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از ادارات و سایر ارگان‌های دولتی و خصوصی برای برگزاری مراسمات و برنامه‌های خود در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه دعوت می‌کند.

 

احدی ظرفیت سالن آمفی تئاتر مهرانه را 300 نفر اعلام کرد و گفت: این سالن مجهز به تجهیزات به روز صوت و تصویر است.

 

وی با بیان اینکه سالن آمفی تئاتر مهرانه زنجان با هزینه حدود 650 میلیون تومان احداث شده است، ادامه داد: این سالن به نام مهندس اسکندر کریمیان نامگذاری شده است.
آخرین اخبار