• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل مهرانه در مراسم رونمایی سری جدید مستند ایران-زنجان

مدیرعامل مهرانه: نخستین موزه بخش خصوصی توسط مهرانه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل مهرانه:

نخستین موزه بخش خصوصی توسط مهرانه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان از راه‌اندازی نخستین موزه بخش خصوصی توسط این مجموعه خبر داد و گفت: آثار مختلف و ارزشمندی در این موزه نگهداری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در مراسم رونمایی از مستند ایران- زنجان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد، اظهار کرد: مهرانه یک مجموعه مردم‌نهاد است که پس از جهانی شدن دسته عظیم حسینیه و با هرهمراهی خیران مهرورز در زنجان متولد و تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه انجمن خیریه مهرانه دارای 100 هزار خیر است، تصریح کرد: این میزان خیر در سطح دنیا بی‌نظیر است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان از راه‌اندازی نخستین موزه بخش خصوصی توسط این مجموعه خبر داد و گفت: آثار مختلف و ارزشمندی در این موزه نگهداری خواهد شد.

مهندس وثوق ابراز امیدواری کرد تا حرکت‌های فرهنگی آغاز شده در استان زنجان، شتاب بیشتری گیرد، چرا که استان و مردم آن از این نظر مظلوم مانده است.

بنیانگذار مهرانه با بیان اینکه مستند «نهنگی در تنگ» همزمان با 19 اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه زنجان رونمایی خواهد شد، افزود: این مستند نگاهی به زندگی حسین منزوی داشته است.

اسدالله درویش‌امیری نیز در این مراسم با بیان این‌که ایران سرزمین تاریخ، هنر و تمدن بشری است و استان زنجان هم سهمی در این تاریخ و تمدن بزرگ دارد، خاطرنشان کرد: باید با ساخت اینگونه مستندها زیبایی‎های کشور را به تصویر کشیده و به جهان نشان داد.

استاندار زنجان با بیان این‌که ایران دارای خشکی و دریا، کویر و جنگل، تاریخ و تمدن، فرهنگ و هنر و طبیعت است، افزود: سری جدید مستند ایران- زنجان مستندی ماندگار برای استان خواهد بود.

یحیی رحمتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه برای ثبت در حافظه تاریخ و بشری آنچه به کمک انسان می‌آید، تصویر است، عنوان کرد: مستند ایران- زنجان با نگاه بسیار ارزشمند، ارزنده و ویژه‌ای به زنجان پرداخته است.
آخرین اخبار