• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه با همراهی 100 هزار خیر زنجانی برنامه‌های خود را عملیاتی می‌کند

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه: مهرانه با همراهی 100 هزار خیر زنجانی برنامه‌های خود را عملیاتی می‌کند

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه:
 
مهرانه با همراهی 100 هزار خیر زنجانی برنامه‌های خود را عملیاتی می‌کند

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با اشاره به رسالت‌های انسان‌دوستانه این مجموعه گفت: مهرانه با همراهی بی‌دریغ 100 هزار خیر زنجانی برنامه‌های خود را عملیاتی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در بازدید جمعی از بازنشستگان شرکت پارس سوئیچ از کلینیک رادیوتراپی این مرکز اظهار کرد: مهرانه با هدف کاستن درد تک تک انسان های دردمند در جای جای کشور و حتی جهان با همراهی 100 هزار خیر زنجانی تشکیل شده است.


سجاد یگانه با بیان این‌که مهرانه با اهدافی از پیش تهیه شده تشکیل شده است، مکان ها و فضاهای توسعه ای هم برای سال های آتی تشکیل شده است، تصریح کرد: مهرانه تنها مرکزی که صندوق ندارد.


یگانه با بیان این‌که کمترین هزینه رادیوتراپی برای یک دوره درمان برای سرطان سینه 25 میلیون تومان و حتی بالاتر است، عنوان کرد: تمامی اموال مهرانه از صندلی ها، تابلوها، میز و وسایل های تزیینی اهدایی از سوی خیران است.


وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره مادر معنوی مهرانه، مرحومه ربابه صادقی ابراز کرد: مهرانه همواره به خیران خود افتخار می کند.


مسئول بازدید و تعاملات مهرانه ادامه داد: در اتاق فیزیک پزشکی تومورهای بیمار شبیه سازی شده و اعضای سالم و اعضای نیازمند به درمان در این بخش از درمان مشخص می شود.
آخرین اخبار