• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه در مراسم تقدیر از خیران بازارچه

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران این مجموعه/ مهرانه حاصل نیات خالص و همدلی خیران است

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران این مجموعه/
مهرانه حاصل نیات خالص و همدلی خیران است


مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه خیران، این مجموعه را با مهر و محبت آفریدند، گفت: با لطف و عنایت خداوند و همراهی شما به این جایگاه که تصورش را هم نمی کردیم رسیده ایم و این مهم بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل مهرانه در مراسم تقدیر از خیران و دست اندرکاران بازارچه خیریه مهرانه با بیان اینکه خیران، مهرانه را با مهر و محبت آفریدند، اظهار کرد: با لطف و عنایت خداوند و همراهی شما به این جایگاه که تصورش را هم نمی کردیم رسیده ایم و این مهم بسیار ارزشمند است.

مهندس اصغر وثوق موفقیت های فعلی مهرانه را حاصل همدلی و نیات خالص خیران مهرانه دانست و عنوان کرد: مهرانه تنها خیریه کشور است که خیرمحور است.

مهندس وثوق با بیان این که خیریه های بزرگی که خیران را کنار گذاشتند به جایگاه واقعی خود نرسیدند، اعلام کرد: کیفیت برگزاری بازارچه خیریه مهرانه بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی با اشاره به فعالیت 12161  نفر به صورت خیری در مهرانه اعلام کرد: تعداد ساعت کار این خیران 370 هزار ساعت بوده است.

بنیانگذار مهرانه با بیان این‌که دلیل موفقیت مهرانه خیرمحوری، مقدس بودن و اعتقاد به خداوند بوده است با اشاره به سخنرانی خود در سمنان، خاطرنشان کرد: سمنانی ها به شایستگی از اقدامات شما با تشویق‌هایشان قدردانی کردند.
آخرین اخبار