• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

رئیس کانون وکلای زنجان در نشست با مسئولان روابط عمومی و تبلیغات مهرانه

رئیس کانون وکلای زنجان: کانون وکلای زنجان از جایگاه مستقل حقوقی خود در راستای همراهی مهرانه استفاده می‌کند

رئیس کانون وکلای زنجان:

کانون وکلای زنجان از جایگاه مستقل حقوقی خود در راستای همراهی مهرانه استفاده می‌کند

رئیس کانون وکلای زنجان از اعضای هیئت مدیره این کانون برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مبتلایان تحت پوشش این مجموعه اعلام آمادگی کرد و گفت: کانون وکلای زنجان از جایگاه مستقل حقوقی خود در راستای همراهی مهرانه به طور قطع استفاده خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، عبدالمجید قره‌گوزلو، رئیس کانون وکلای زنجان در نشست با مسئولان تبلیغات و روابط عمومی مهرانه ضمن استقبال از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به این مجموعه و بیماران و مبتلایان تحت پوشش مهرانه اظهار کرد: مهرانه در سطوح بین‌المللی افق توسعه وگستردگی چشمگیری خواهد یافت.

رئیس کانون وکلای زنجان کار در مهرانه را بزرگترین توفیق دانست و خاطرنشان کرد: نیازمندان واقعی به کمک انسان‌ها همین بیماران مبتلا به سرطان هستند، در نتیجه ضروری است تا در راستای کمک به همنوعان خود هم که شده کمر همت ببندیم.

عبدالمجید قره‌گوزلو از اعضای هیئت مدیره این کانون برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مبتلایان تحت پوشش این مجموعه اعلام آمادگی کرد و گفت: کانون وکلای زنجان از جایگاه مستقل حقوقی خود در راستای همراهی مهرانه به طور قطع استفاده خواهد کرد.
آخرین اخبار