• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

محصولات باغی و زراعی سالم در مسیر ورود به بازار مصرف زنجان

با مشارکت مهرانه صورت می‌پذیرد محصولات باغی و زراعی سالم در مسیر ورود به بازار مصرف زنجان

با مشارکت مهرانه صورت می‌پذیرد/

محصولات باغی و زراعی سالم در مسیر ورود به بازار مصرف زنجان

مسئول کارگروه تغذیه مهرانه با اشاره به تولید محصول سالم و گواهی شده و ارتباط مستقیم آن با ارتقاء سطح سلامت جامعه گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و علوم پزشکی، 8 محصول کشاورزی با برند مهرانه از تابستان 96 در زنجان عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس مجید خشنود در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اشاره به ضرورت ورود به فاز پیشگیری از ابتلا به سرطان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اظهار کرد: مهرانه در کنار ارائه خدمات درمانی رایگان منحصربفرد به مبتلایان اعم از دارا و ندار، کارگاه‌های آموزشی و جلسات مربوطه برای تحقق این امر را با جدیت پیگیری می‌کند.

مسئول کارگروه تغذیه مهرانه با بیان این‌که این انجمن ترویج تولید، توزیع و مصرف محصول سالم و در نهایت غذای سالم در بین خانواده‌های زنجانی را در اولویت قرار داده است به برگزاری جلسات مربوط برای جلب مشارکت 80 کشاورز از سرتاسر استان زنجان برای عملیاتی کردن برنامه یاد شده اشاره کرد.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا در بخش زراعت تولید سالم محصول سیب‌زمینی، پیاز، گوجه‌فرنگی، خیار و سبزی‌های برگی و در بخش باغبانی زیتون، انگور و سیب را اجرایی کنیم.

مهندس خشنود با عنوان این‌که پروژه تولید محصول سالم قدم به قدم اجرا خواهد شد که در حال حاضر نیز فاز اجرایی را سپری می‌کند، از عرضه محصولات هدف از تابستان سال 96 در محل مدنظر مهرانه خبر داد.

مسئول کارگروه تغذیه مهرانه ابراز کرد: تولید و عرضه محصول سالم و سبد غذایی مطمئن و تولید نان سالم از جمله برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه است که در کنار سایر برنامه‌های این انجمن با جدیت پیگیری می‌شود.

آخرین اخبار