• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اجرای برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده کمیته بانوان در سرای نیکان مهرانه

مسئول کمیته بانوان مهرانه مطرح کرد: اجرای برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده کمیته بانوان در سرای نیکان مهرانه

مسئول کمیته بانوان مهرانه مطرح کرد:

اجرای برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده کمیته بانوان در سرای نیکان مهرانه

مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به اکران فیلم در مراسم عیادت از بیماران در آمفی تئاتر کلینیک گفت: کمیته بانوان مهرانه برنامه‌های سرگرم‌کننده را به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادی در جریان درمان و رادیوتراپی مبتلایان اجرایی می‌کند.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته بانوان مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار داشت: کمیته بانوان نیز در راستای حرکت در مسیر تحقق رسالت‌های مهرانه برنامه‌های تعریف شده خود را عملیاتی می‌کند.

خانم گرانمایه با اشاره به پخت انواع غذا و فروش آن به نفع بیماران مبتلا به سرطان مهرانه، وصول پوشاک اهدائی و بسته‌بندی آن‌ها جهت دسترسی مبتلایان نیازمند، برگزاری کلاس‌های هنری، آشپزی و فرهنگی و مذهبی برای علاقمندان توسط کمیته بانوان مهرانه گفت: کمیته بانوان مهرانه این اقدامات را با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و ارائه هر چه بیش‌تر خدمات به بیماران نیازمند اجرایی می‌کند.
 
مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به اکران فیلم در مراسم عیادت از بیماران در آمفی تئاتر کلینیک ابراز کرد: کمیته بانوان مهرانه برنامه‌های سرگرم‌کننده را به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادی در جریان درمان و رادیوتراپی مبتلایان عملیاتی می‌کند.

آخرین اخبار