• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

درخواست انتقال تجارب مهرانه زنجان به کشورعراق

نماینده آیت‌الله سیستانی در دیدار با مدیرعامل مهرانه مطرح کرد؛ درخواست انتقال تجارب مهرانه زنجان به کشورعراق

نماینده آیت‌الله سیستانی در دیدار با مدیرعامل مهرانه مطرح کرد؛

درخواست انتقال تجارب مهرانه زنجان به کشورعراق

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، حجت‌الاسلام سیدجواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی در دیدار روز دوشنبه 14 فروردین ماه سال 96 مدیرعامل مهرانه ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه مهرانه و خدمات بی‌دریغ خیران این مجموعه اظهار کرد: این گونه خدمات بشردوستانه شایسته تقدیرند.

حجت‌الاسلام شهرستانی با اشاره به احداث بیمارستانی در عراق از بنیانگذاران و دست‌اندرکاران مهرانه درخواست کرد تا پس از افتتاح این مرکز درمانی در این محل حضور یابند و تجارب خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به بیماران عراقی انتقال دهند.

وی از مسئولان مهرانه دعوت رسمی کرد تا برای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران برای بازدید از بیمارستان که با همراهی آیت‌الله سیستانی و جمعی از خیران احداث شده است و زیارت حرم امیرالمومنین علی (ع) به نجف اشرف سفر کنند.

همچنین در این دیدار مهندس اصغر وثوق از فعالیت‌های 10 ساله مهرانه و خدمات انجام گرفته به بیماران داخل استان زنجان، سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور اعلام کرد: مهرانه تنها در راستای ارائه خدمات انساندوستانه به بیماران مبتلا به سرطان فعالیت کرده است و همواره به همراهی 100 هزار خیر زنجانی خود می‌بالد و افتخار می‌کند.

آخرین اخبار