• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سرطان؛ مال‌مان را به تاراج برد/ اگر مهرانه نبود کمرمان زیر هزینه‌های سنگین درمان سرطان خم می‌شد

گفت‌وگو با سعادت، بیمار دارای تومور مغزی اسکان یافته در سرای نیکان/ سرطان؛ مال‌مان را به تاراج برد/ اگر مهرانه نبود کمرمان زیر هزینه‌های سنگین درمان سرطان خم می‌شد

گفت‌وگو با سعادت، بیمار دارای تومور مغزی اسکان یافته در سرای نیکان/

سرطان؛ مال‌مان را به تاراج برد/ اگر مهرانه نبود کمرمان زیر هزینه‌های سنگین درمان سرطان خم می‌شد

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سعادت 36 ساله از بیماران مبتلا به سرطان که در حال حاضر مادر یک کودک 5 ساله است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: حدوداً 3 ماه قبل بود که در خواب تشنج کردم، البته بار دومم نبود یکبار هم همین اتفاق برایم افتاده بود.

وی با اشاره به نمونه‌برداری‌های انجام گرفته در بیمارستان خصوصی تهران و بستری شدن در بخش سی.سی.یو عنوان کرد: برای انجام رادیوتراپی به بیمارستانی در تبریز مراجعه نمودم، در آنجا 35 جلسه روند رادیوتراپی را طی نمودم ولی واقعاً هزینه‌ها سرسام‌آور بود.

این بیمار اسکان یافته در سرای نیکان مهرانه ابراز کرد: از طریق آشناهایم با مهرانه زنجان آشنا شدم و برای بهره‌مندی از خدمات رادیوتراپی در کلینیک این مجموعه حضور یافته‌ام.

وی با بیان این‌که سرطان؛ مال‌مان را به تاراج برد، ضمن قدردانی از 100 هزار خیر زنجانی مجموعه مهرانه گفت: اگر مهرانه نبود کمرمان زیر هزینه‌های سنگین درمان سرطان خم می‌شد.
آخرین اخبار