• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با حامد همایون در مهرانه

حامد همایون در مهرانه؛ مهرانه؛ محل شگفتی ها و سوپرایزهاست

حامد همایون در مهرانه؛ 

مهرانه؛  محل شگفتی ها و سوپرایزهاست

حامد همایون، خواننده محبوب این روزهای بازار موسیقی پاپ که از طریق وزارت بهداشت به عنوان سفیر مبارزه با سرطان و پیشگیری از  ابتلا به این بیماری معرفی شده است با عنوان این‌که " انسجام و اتحاد چیزی بود که در نخستین دیدارم از کلینیک مهرانه به ذهنم خطور  کرد" گفت: مهرانه؛  محل شگفتی ها و سوپرایزهاست.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، حامد همایون، خواننده محبوب این روزهای بازار موسیقی پاپ در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار کرد: من و شرکت ترانه شرقی با افتخار با برگزاری کنسرت، در جهت مبارزه و پیشگیری از سرطان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه و سایر موسسات مردم نهاد ذیربط تلاش خواهیم کرد.

وی که از طریق وزارت بهداشت به عنوان سفیر مبارزه با سرطان و پیشگیری از  ابتلا به این بیماری معرفی شده است، عنوان کرد: با هدف اطلاع‌رسانی در مورد بیماری سرطان، قبل از کنسرت راجع به آن توضیحاتی به حضار ارائه می‌شود. 

همایون با بیان این‌که باید به زنجانی‌ها به دلیل وجود چنین مجموعه‌ای تبریک گفت، افزود: با دیدن چنین امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته و خیران دلسوز زنجانی واقعاً سوپرایز شدم. 

خواننده محبوب این روزهای بازار موسیقی پاپ با عنوان این‌که " انسجام و اتحاد چیزی بود که در نخستین دیدارم از کلینیک مهرانه به ذهنم خطور  کرد"، ابراز کرد: مهرانه افتخاری بزرگ برای کل مردم کشور است.

وی با بیان این‌که اولین اجرای خود را در جشنواره فجر به بیماران مبتلا به سرطان محک اختصاص دادم، بر لزوم حمایت از بیماران مبتلا به سرطان کشور از جمله مهرانه تأکید کرد.
آخرین اخبار