• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه مطرح کرد: همکاری 16 هزار و 499 نفر روز خیر با دفاتر مهرانه زنجان

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه مطرح کرد: همکاری 16 هزار و 499 نفر روز خیر با دفاتر مهرانه زنجان

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه مطرح کرد:

همکاری 16 هزار و 499 نفر روز خیر با دفاتر مهرانه زنجان

منیره فیروزه، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه از همکاری 16 هزار و 499 نفر روز خیر با دفاتر این انجمن در زنجان در سال قبل خبر داد و گفت: مهرانه با همراهی این تعداد خیر حامی مبتلایان به سرطان است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، منیره فیروزه، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته اظهار کرد: واحدهای آنالیز با هدف آنالیز فرم‌های عضویت، ثبت اتوماسیون با هدف ثبت مشخصات فردی، واحد جذب و تقدیر با هدف ثبت رزومه کاری و تقدیر و جذب خیران و واحد ارتباطات و هماهنگی که در ابتدا از خیران و علاقمندان به کار خیر دعوت می‌گردد تا در جلسه مربوطه معرفی شوند، واحد بازدید و تعاملات، تشریفات و همایش از جمله شاخه‌های این کمیته می‌باشند.

وی با بیان این‌که رابطین منابع انسانی در کلینیک، کمیته قلک و در کانون‌های مهر اعم از علوم پزشکی، دانشگاه زنجان، علوم پایه و دانشگاه آزاد که پیام نور هم به تازگی به این کانون‌ها اضافه شده است، ابراز کرد: لازم به ذکر است که تمامی واحدهای این کمیته دارای سرگروه و زیرگروه‌های مربوطه می‌باشد تا تمامی امور با دقت و نظام صورت گیرد.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه از همکاری 16 هزار و 499 نفر روز خیر با دفاتر این انجمن در زنجان در سال قبل خبر داد و گفت: مهرانه با همراهی این تعداد خیر حامی مبتلایان به سرطان است. 

وی با بیان این‌که این خیران به مدت 54 هزار و 429 ساعت و 45 دقیقه در دفاتر مهرانه حضور داشته‌اند به 3 هزار و 933 نفر روز خیر ثابت در این مجموعه اشاره کرد.
آخرین اخبار