• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اعضای دفتر مهرانه در سلطانیه با امام جمعه این شهر دیدار کردند

اعضای دفتر مهرانه در سلطانیه با امام جمعه این شهر دیدار کردند به گزارش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، اعضای دفتر مهرانه در شهرستان سلطانیه ۲۱ فروردین ماه سال ۹۶ به منظور معرفی رسالت‌های بشردوستانه این مجموعه و ارائه گزارش یکساله این دفتر با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمد نوری، امام جمعه شهر با ایشان دیدار کردند.

اعضای دفتر مهرانه در سلطانیه با امام جمعه این شهر دیدار کردند

به گزارش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، اعضای دفتر مهرانه در شهرستان سلطانیه 21 فروردین ماه سال 96 به منظور معرفی رسالت‌های بشردوستانه این مجموعه و ارائه گزارش یکساله این دفتر با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محمد نوری، امام جمعه شهر با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور خیرین و اعضا در دفتر امام جمعه برگزار گردید در ابتدا حمید مجتهدی، مدیر اجرایی دفتر مهرانه در سلطانیه با تبریک سال جدید و همچنین سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر، گزارشی از عملکرد یکساله این دفتر از جمله فعالیت‌ها در حوزه آموزش و پیشگیری را ارائه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام نوری ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و اعضای دفتر مهرانه در شهرستان سلطانیه برای حضور در کلینیک رادیوتراپی مهرانه در زنجان اعلام آمادگی کرد و از مدیرعامل این مجموعه درخواست کرد تا به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه به این شهرستان سفر کنند.

آخرین اخبار