• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گام برداشتن در مسیر انفاق و احسان از نتایج استقرار دفتر مهرانه در صایین قلعه است

گام برداشتن در مسیر انفاق و احسان از نتایج استقرار دفتر مهرانه در صایین قلعه است مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه در جمع خیران صایین قلعه مهرانه را افتخار زنجانی ها اعلام کرد و گفت: همانطور که همشهری مان، شهیدشهریاری توانست ایران را در دستیابی به انرژی هسته ای در جهان شهره کند، مهرانه هم توانسته است جایگاه حقیقی زنجان و زنجانی، ایران و ایرانی را به تمام دنیا نشان دهد.

گام برداشتن در مسیر انفاق و احسان از نتایج استقرار دفتر مهرانه در صایین قلعه است

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه در جمع خیران صایین قلعه مهرانه را افتخار زنجانی ها اعلام کرد و گفت: همانطور که همشهری مان، شهیدشهریاری توانست ایران را در دستیابی به انرژی هسته ای در جهان شهره کند، مهرانه هم توانسته است جایگاه حقیقی زنجان و زنجانی، ایران و ایرانی را به تمام دنیا نشان دهد.

بنیانگذار مهرانه ضمن ابراز تاسف از  استعمال دخانیات گفت: ما باید از این موضوع ناراحت باشیم، شیعه علی که پول می دهد و سیگار می خرد، سیگار نمیخرد سرطان می خرد. 

وی با بیان این که در حال حاضر به همت خیران زنجانی، بیماران 18 استان کشور از مهمانسرای مهرانه در تهران بهره مند می شوند، تصریح کرد: کلینیک رادیوتراپی مهرانه خدمات کاملا رایگان ارایه می کند، علاوه بر این، خدمات مربوط به اسکان نیز برای بیماران غیرزنجانی و مراجعه کنندگان از نقاط دور دست روستایی زنجان انجام می شود.

وی با بیان اینکه مهرانه در واقع خود را کمک حال دولت می داند، ابراز کرد: در کنار این موارد، مهرانه برنامه های سلامت محور را با جدیت پیگیری می کند.

" روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار