• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

راه‌اندازی دفاتر مهرانه در شهرهای هدف شهرستان خدابنده برای شناسایی مبتلایان به سرطان

در نشست اعضای هیئت اجرایی مهرانه خدابنده با مدیرعامل مجموعه پیشنهاد شد؛ راه‌اندازی دفاتر مهرانه در شهرهای هدف شهرستان خدابنده برای شناسایی مبتلایان به سرطان

در نشست اعضای هیئت اجرایی مهرانه خدابنده با مدیرعامل مجموعه پیشنهاد شد؛

راه‌اندازی دفاتر مهرانه در شهرهای هدف شهرستان خدابنده برای شناسایی مبتلایان به سرطان


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان،  مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در این نشست که عصر روز شنبه 20 خرداد ماه سال 96 صورت گرفت، با اشاره به تاثیر مستقیم سطح سواد با ابتلا به بیماری سرطان اظهار کرد: بر اساس آمارهای کارشناسی شده اختصاصی مهرانه 54 درصد بیماران مراجعه‌کننده بیسواد هستند که ضروری است در این حوزه اطلاع‌رسانی‌های مربوطه و لازم به صورت گسترده افزایش یابد.

وی با بیان این‌که بر اساس آمارهای مهرانه یک و یک دهم درصد مراجعه‌کنندگان به این مجموعه را باسوادان تشکیل می‌دهند، از مسئولان و دست‌اندرکاران دفاتر مهرانه در کلیه شهرستان‌ها خواست تا نسبت به برنامه‌های حوزه آموزش و پیشگیری اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

مهندس وثوق با عنوان این‎که "مهرانه نباید اجازه دهد که فقر در بین مبتلایان به سرطان مضاعف شود" بر لزوم مدیریت کردن بودجه اختصاصی مردم که بابت مسائل اعتقادی خود به این مجموعه اختصاص می‌دهند تاکید کرد.
 
وی ترویج فرهنگ احسان و انفاق و پیشگیری را با راه اندازی دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها شدنی دانست و با پیشنهاد افتتاح دفاتر مهرانه در مناطق هدف از جمله سجاس، گرماب، نوراباد، کرسف، سهرورد و بزینه رود شهرستان خدابنده موافقت کرد و گفت: به هیچ عنوان این دفاتر را برای جذب مشارکتهای مردمی بازگشایی نمی کنیم. کارنامه مهرانه گویای این حق است.

مهندس وثوق خطاب به اعضای هیات اجرایی دفتر مهرانه در شهرستان خدابنده گفت که نباید از قیداریهای مقیم مرکز غافل شوند .

در پایان هر یک از اعضای حاضر جلسه برای بهبود امور محوله دفتر مهرانه در خدابنده به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
آخرین اخبار