• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران دندی

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران دندی؛ 54 درصد بیماران مهرانه را بی سوادن تشکیل می دهند

مدیرعامل مهرانه در جمع خیران دندی؛

54 درصد بیماران مهرانه را بی سوادن تشکیل می دهند

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه پنجشنبه 12 مرداد 96 در نشست با اعضای هیات شورای مشورتی دفتر دندی با اعلام این مطلب افزود: باید بپذیریم که سطح سواد با ابتلا به سرطان در ارتباط مستقیمی قرار دارد، بر اساس آمارهای مهرانه، افراد لیسانس به بالا 1.1 درصد پرونده های متشکله را در این مجموعه به خود اختصاص داده اند.

وی بر لزوم ورود بانوان در لایه های مختلف اجتماعی برای کمک رسانی به نیازمندان واقعی تاکید کرد و گفت: بیش از 90 درصد خیران مجموعه مهرانه در دفاتر شهرستان زنجان را دختران و بانوان تشکیل می دهند، در نتیجه ضروری است تا دفاتر مهرانه در شهرستان ها از توانمندی های بانوان جهت پیشبرد اهداف مجموعه به نحو احسن استفاده کنند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
رییس هیات اجرایی دفتر مهرانه در دندی؛

ظرفیت های بانوان دندی برای اهداف متعالی مهرانه بکارگیری می شود

بهمن عبدی، رییس هیات اجرایی دفتر مهرانه در دندی در نشست با اعضای شورای مشورتی این دفتر با مدیرعامل ضمن ارایه خلاصه گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته طی 3 سال ابراز کرد: دفتر مهرانه در حوزه پیشگیری به ویژه ورزش برنامه های مستمری را عملیاتی می کند که در تلاشیم ورزش همگانی نیز در دندی نهادینه گردد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
در نشست مدیرعامل مهرانه با هیات مشورتی دفتر دندی مطرح شد؛

مهرانه با تلاش 3 ساله دست اندرکاران دفتر دندی در میان شهروندان این منطقه شناخته شد/تلاش برای گسترش فعالیت های مهرانه در نقاط روستایی

بهروز کاوندی، مسول کمیته شهرستان مهرانه در نشست شورای مشورتی دندی با اشاره به خدمات این مجموعه به مبتلایان به سرطان گفت: در سال 96، 96 تا 100درصد هزینه های درمان بیماران مبتلا به سرطان بر اساس درصدها و گروه بندی صورت گرفته از سوی مهرانه پرداخت می گردد، این مهم در حالی است که در سال قبل 85 تا 100 درصد بوده است.

وی از مسولان مربوطه دفاتر خواست تا نسبت به فعالیت هر چه بیشتر کمیته پیشگیری در مجموعه خود تلاش کنند.

کاوندی ادامه داد: ما موظفیم در راستای رسالت های بشری خود و تسری خدمات این انجمن در جای جای استان، باید رابطان خود در مناطق روستایی را شناسایی نماییم.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار