• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات رایگان به ارزش بیش از 102 میلیارد ریال به 2249 بیمار داخل و خارج از استان زنجان

از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه تا مرداد 96 صورت گرفت؛ ارائه خدمات رایگان به ارزش بیش از 102 میلیارد ریال به 2249 بیمار داخل و خارج از استان زنجان

از ابتدای فعالیت مرکز رادیوتراپی مهرانه تا مرداد 96 صورت گرفت؛

ارائه خدمات رایگان به ارزش بیش از 102 میلیارد ریال به 2249 بیمار داخل و خارج از استان زنجان

مسئول کلینیک رادیوتراپی مهرانه گفت: از ابتدای فعالیت این مرکز تا مرداد ماه سال 96، مهرانه بابت ارائه خدمات رادیوتراپی به  2 هزار و 249 بیمار به ارزش 102 میلیارد و 453 میلیون و 775 هزار ریال، حتی ریالی دریافت نکرده است.

مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک رادیوتراپی مهرانه ضمن ارائه گزارشی از خدمات این مرکز در مرداد ماه سال 96 گفت: این مرکز با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و فوق پیشرفته و کادر درمانی مجرب از شنبه تا چهارشنبه خدمات رایگان لازم را در کنار اسکان رایگان به بیماران استان زنجان و اقصی نقاط کشور ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به تشکیل 61 پرونده جدید در کلینیک رادیوتراپی مهرانه در مردادماه سال 96 گفت: این مهم نسبت به ماه قبل هیچ تغییری نکرده با این توصیف که در تیر ماه نیز 61 فقره پرونده تشکیل شده بود.

مهندس گرانمایه تعداد بیمار پذیرش شده از بدو فعالیت مرکز (سال 93) تا مرداد را 2 هزار و 249 مورد عنوان کرد و افزود: در یک ماه اخیر تعداد درمان 57 نفراز بیماران در این مرکز خاتمه یافته است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار