• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فعالیت های مهرانه در کلینیک تخصصی مهرانه در دو بخش درمان و اسکان تشریح شد

در بازدید گروه های مختلف دانشجویی و شهروندان زنجانی؛ فعالیت های مهرانه در کلینیک تخصصی مهرانه در دو بخش درمان و اسکان تشریح شد

فعالیت های مهرانه در کلینیک تخصصی مهرانه در دو بخش درمان و اسکان تشریح شد در بازدید گروه های مختلف دانشجویی و شهروندان زنجانی؛

فعالیت های مهرانه در کلینیک تخصصی مهرانه در دو بخش درمان و اسکان تشریح شد

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه، کلینیک تخصصی این مجموعه روز پنجشنبه 2 آذر 96 میزبان اعضای کانون مهر دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان و اعضای یک خانواده زنجانی بود.

بازدیدکنندگان با تشریح فعالیت های مهرانه طی 11 سال خدمت به مبتلایان به سرطان استان زنجان و مناطق تابعه تحت پوشش و خدمات کلینیک تخصصی مهرانه در حوزه درمان نظیر رادیوتراپی و اسکان 100 درصد رایگان بیماران سراسر کشور و راه اندازی آزمایشی شیمی درمانی از سوی ناهید روحی مجرد و علیرضا قیاسوند از اعضای واحد بازدید و تعاملات کمیته منابع انسانی مهرانه با رسالت های انجمن آشنا شدند.

اعضای بازدید و تعاملات مهرانه در این بازدیدها عنوان کردند که انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان به شماره ثبت ۲۷۰ در شهریور ماه سال ۱۳۸۵ به پیشنهاد دکتر مینوش مقیمی (فوق تخصص خون و آنکولوژی) و مهندس اصغر وثوق و با همت والای خیرین زنجان شکل گرفت و پس از اخذ مجوزهای قانونی از آذرماه همان سال فعالیت های خود را در سطح استان زنجان آغاز نمود.

همچنین برای بازدیدکنندگان اعلام داشتند که مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه با تلاشها و پیگیریهای مستمر خانم دکتر مینوش مقیمی (رییس هییت مدیره) و آقای مهندس وثوق(مدیرعامل) و اعضای هییت مدیره و کمیته فنی مهندسی، کمیته پزشکی و با همت والای خیرین انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) جهت برآورد کلیه نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزار و 900 مترمربع طراحی و احداث شده است. 

به گزارش روابط عمومی، از این مقدار فضا ،12 هزار متر مربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی اختصاص داده شده است. همچنین 1۸00 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است. فاز اول این کلینیک با هزینه بالغ بر ۲۴0 میلیارد ریال احداث شده، که فقط هزینه خرید دو دستگاه رادیوتراپی از شرکت زیمنس آلمان مدل انکور 9۸ میلیارد ریال ، هزینه دستگاه سی تی سیمولاتور از شرکت زیمنس آلمان و لیزر متحرک پنج نقطه از شرکت سیرپا فرانسه 20 میلیارد و 250 ملیون ریال و همچنین تجهیزات بخش فیزیک پزشکی و قالبسازی 15 میلیارد ریال میباشد. ساخت فاز اول در زمانبندی ۲ ساله شروع و به اتمام رسید با راه اندازی فاز اول استان زنجان جزو استان هایی که کلیه خدمات درمانی مربوط به بیماران مبتلا به سرطان را در داخل استان ارائه میدهد قرار گرفته است.

انتهای پیام/
آخرین اخبار