• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازارچه 2 روزه کمیته بانوان مهرانه با فروش اجناس غرفه‌ها به نفع مبتلایان به سرطان این مجموعه پایان یافت

بازارچه ۲ روزه کمیته بانوان مهرانه با فروش اجناس غرفه‌ها به نفع مبتلایان به سرطان این مجموعه پایان یافت

بازارچه 2 روزه کمیته بانوان مهرانه با فروش اجناس غرفه‌ها به نفع مبتلایان به سرطان این مجموعه پایان یافت بازارچه 2 روزه کمیته بانوان مهرانه با فروش اجناس غرفه‌ها به نفع مبتلایان به سرطان این مجموعه پایان یافت

در این بازارچه که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 16 و 17 بهمن 96 از ساعت 15 تا 19 به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد تاسیس کمیته بانوان در محل این کمیته برگزار گردید، در میان استقبال همشهریان، انواع صنایع دستی، البسه، دسر و خوراکی، لوازم تزئینی و ... به نفع بیماران تحت پوشش این مجموعه به فروش رسید.

"ثروت اسرافیلی" یکی از غرفه‌داران این نمایشگاه که از طریق خیران مهمانسرای مهرانه تهران با این مجموعه آشنا شده است و چندین دوره برای حمایت از مبتلایان به سرطان استان زنجان صنایع دستی خود را در نمایشگاه مهمانسرای تهران به فروش گذاشته است، "مهرانه را یاری‌گر تمامی مبتلایان به سرطان به ویژه ناتوانان" اعلام کرد.

"زهرا فرضی"، خیر فعال و مسئول یکی از غرفه‌های بازارچه کمیته بانوان با بیان اینکه 100 درصد اجناس این غرفه برای حمایت از بیماران تحت پوشش انجمن به فروش می‌رسد، مهرانه را مجموعه بشردوستی دانست که صرفا برای مهر و محبت به همنوع تاسیس شده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار