• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نهال های مهربانی با دستان خیرین مهرانه در محوطه کلینیک تخصصی این مجموعه غرس شدند

به پاس خدمات بشردوستانه ۱۲ ساله نیکوکاران زنجانی؛ نهال های مهربانی با دستان خیرین مهرانه در محوطه کلینیک تخصصی این مجموعه غرس شدند

نهال های مهربانی با دستان خیرین مهرانه در محوطه کلینیک تخصصی این مجموعه غرس شدند به پاس خدمات بشردوستانه 12 ساله نیکوکاران زنجانی؛

نهال های مهربانی با دستان خیرین مهرانه در محوطه کلینیک تخصصی این مجموعه غرس شدند

ظهر جمعه 17 فروردین 97 با حضور بنیانگذاران انجمن مهرانه دکتر مینوش مقیمی(رئیس هیئت مدیره)، مهندس اصغر وثوق(مدیرعامل)، اعضای هیئت امنا، سرکمیته ها و سرواحدها و خیرین زنجانی، نهال های مهربانی به صورت نمادین به نام خیرین غرس شد.

نخست دکتر مقیمی به پاس نیت خالصانه مرحومه ربابه صادقی نهال مهربانی را به اسم مادر معنوی و خیر نمونه انجمن غرس کرد و گفت: ایشان کسی بود که تمام دارایی اش را به مهرانه بخشید و به خیر نمونه انجمن شهرت یافت.

مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن مهرانه که نهال مهربانی به نام "پروفسور ثبوتی"، رئیس هیئت امنا و چهره ماندگار فیزیک ایران را غرس کرد، با آرزوی صحت و سلامتی برای این شخصیت علمی اظهار کرد: امیدواریم همیشه مهرانه ای ها و تمام مردم زنجان از حضور پربرکت ایشان بهره مند گردند.

تقی سالک، رئیس کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی نیز در این مراسم مهرانه را از ماندگارترین کارهای کشور دانست که نه در ایران بلکه در دنیا می تواند نمونه باشد.

وی با بیان اینکه درخت صدقه جاریه است چه مثمر و چه غیرمثمر، تصریح کرد: این ایده بسیار قابل توجه است چرا که اقدامات خیرین مهرانه با غرس نهال ماندگار خواهد بود.

سالک این اقدام مهرانه را فرهنگ سازی برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست دانست و از اقدام مسئولین انجمن برای توجه به موضوع درختکاری قدردانی کرد.

حاج محمد حدیدیان، از خیرین مهرانه و عضو هیئت امنای این مجموعه نیز با بیان اینکه "مهرانه با اعتقاد به خدا و کتاب الله پایه گذاری شده است" ، ابراز کرد: به شخصه مهرانه یکی از انجمن های مورد اطمینان من هست که به اهداف والایش علاقمندم.

فریده مکی، خیر مهرانه ای و از مسببان احداث شیمی درمانی مهرانه که از بهبودیافتگان مهرانه می باشد پس از غرس نهال به نام خود ابراز کرد:"امروز نه یک درخت؛ بلکه یک قلب و زندگی کاشتیم"

ملیحه قدیمی، مسئول کمیته مددکاری نیز در مراسم غرس نهال ضمن آرزوی بهبودی برای تمامی مبتلایان به سرطان گفت:"درخت نماد زندگی است؛ برای تمام بیماران سبز بودن را آرزو می کنم"

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار