• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خدمت رسانی به مهرانه در اولویت بانک ملت استان زنجان قرار می گیرد

مدیرشعب بانک ملت استان زنجان در بازدید از مهرانه؛ خدمت رسانی به مهرانه در اولویت بانک ملت استان زنجان قرار می گیرد/توسعه اقتصادی زنجان مرهون تلاش های دست اندرکاران مهرانه در عرصه سلامت و درمان است

خدمت رسانی به مهرانه در اولویت بانک ملت استان زنجان قرار می گیرد مدیرشعب بانک ملت استان زنجان در بازدید از مهرانه؛

خدمت رسانی به مهرانه در اولویت بانک ملت استان زنجان قرار می گیرد/توسعه اقتصادی زنجان مرهون تلاش های دست اندرکاران مهرانه در عرصه سلامت و درمان است

پنجشنبه 6 اردیبهشت 97 "آقای رخشان"، مدیر شعب بانک ملت استان زنجان و هیئت همراه در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به استقرار تجهیزات پیشرفته در این مرکز طبق تکنولوژی به روز جهانی اقدامات صورت گرفته در مهرانه را قابل تقدیر دانست و گفت: به عنوان یک انسان و مسلمان به مهرانه افتخار می کنم.

وی با عنوان " مهرانه در راستای معضل بزرگ اجتماعی کشور گام های مهمی برداشته است"، توسعه اقتصادی زنجان را مرهون تلاش مهرانه در عرصه درمان و سلامت اعلام کرد.

مدیرشعب بانک ملت استان زنجان تاسیس مهرانه و فعالیت در این مجموعه را اجر معنوی، اخروی و دنیوی برای انسان ها و فعالان دانست و افزود: بانک ملت استان زنجان به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کنار مهرانه است و اختصاص خدمات مربوطه به مهرانه نیز از اولویت های ما خواهد بود. 

وی با عنوان " بانک ملت مرکز توسط یک فرد لایق زنجانی اداره می شود که افتخاری برای زنجانی هاست" به سطح خدمات این بانک در عرصه خدمت رسانی به مردم در زمینه ساخت خانه های بهداشت، کمک به خانواده های نیازمند و ... اشاره کرد و گفت: با توجه به قوی بودن زیرساخت های الکترونیکی بانک ملت تلاش می کنیم در امر حمایت از مبتلایان به سرطان مهرانه نیز موثر واقع شویم.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار