• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تکریم ارباب رجوع و خدمت به مبتلایان به سرطان؛ اولویت نخست مهرانه

مدیرعامل مهرانه در نشست صمیمی با کارمندان و کارکنان این مجموعه مطرح کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت به مبتلایان به سرطان؛ اولویت نخست مهرانه

تکریم ارباب رجوع و خدمت به مبتلایان به سرطان؛ اولویت نخست مهرانه

مدیرعامل مهرانه در نشست صمیمی با کارمندان و کارکنان این مجموعه مطرح کرد:

تکریم ارباب رجوع و خدمت به مبتلایان به سرطان؛ اولویت نخست مهرانه

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه سه شنبه 11 اردیبهشت 97 در نشست صمیمی با کارمندان و کارکنان این مجموعه تکریم ارباب رجوع و خدمت به مبتلایان به سرطان را اولویت نخست مهرانه اعلام کرد و گفت: کارمندان در کنار خیرین با پذیرفتن تمامی مسئولیت‌های محوله نسبت به تحقق اهداف متعالی این مجموعه اقدام می‌کنند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به استخراج عملکرد سالانه کمیته‌ها و واحدهای مهرانه تصریح کرد: این گزارش‌ها حاصل تلاش خیر کارمندان و خیرین مهرانه‌ای است که تاریخچه مجموعه را تشکیل می‌دهد.

مهندس وثوق با عنوان "کسانی که به عنوان کادر در مهرانه فعالیت می‌کنند با اعتقاد به رسالت مجموعه حتی بیش‌تر از یک کارمند برای انجمن وقت صرف می‌کنند" ادامه داد: این اشخاص را نه "کارمند" بلکه "خیر کارمند" می‌دانیم که حضور چنین نیروهای مخلصی قطعا در تسریع پیشبرد اهداف مهرانه کمک شایانی خواهد کرد.

در پایان هر یک از حضار نقطه نظرات خود برای ارتقا سطح کیفیت برنامه‌های مهرانه و رفع مسائل موجود در حیطه کاری‌شان را با مدیرعامل مهرانه مطرح کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار