• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، پروژه‌ ساخت و ساز خود را متوقف کرد

مدیرعامل انجمن مهرانه در جمع دست اندرکاران دفاتر این مجموعه در شهرستان ها؛ مهرانه برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، پروژه‌ ساخت و ساز خود را متوقف کرد

مدیرعامل انجمن مهرانه در جمع دست اندرکاران دفاتر این مجموعه در شهرستان ها؛

 مهرانه برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، پروژه‌ ساخت و ساز خود را متوقف کرد

 مدیرعامل مهرانه ظهر جمعه 21 اردیبهشت 97 در دومین گردهمایی مدیران و مسئولین دفاتر شهرستانی مهرانه که به میزبانی دندی در محل سالن جلسات شهرداری برگزار گردید، از متوقف شدن پروژه ساخت و ساز این مجموعه در پی عدم حمایت دارویی بیمه از مبتلایان به سرطان خبر داد و گفت: خدمت به بیماران از اهداف متعالی و اولویت‌های نخست مهرانه است در نتیجه طی تصمیم‌گیری‌ها به این نتیجه رسیدیم تا برای جلوگیری از متحمل شدن فشار مالی به این قشر آسیب پذیر پروژه ساختمانی خود در حوزه درمان و آموزش را متوقف نمائیم.

 وی با بیان اینکه "خدمات خیرانه در مهرانه مایه رضایت خدا و سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت است"، خدمت رسانی به بیماران را وظیفه شرعی و انسانی دانست و با اشاره به تشکیل واحد روستا این حرکت را در مسیر خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان در روستاها و نقاط تابعه اعلام کرد.

 مهندس وثوق از تمامی مسئولین و مدیران دفاتر خواست تا برای تهیه کتابچه‌ مربوط به خدمات صورت گرفته، فعالیت دفاتر خود را گردآوری و به دفتر مرکزی ارائه دهند.

 حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه دندی و رئیس شورای مشورتی مهرانه در این شهر نیز با عنوان " تقسیم مهربانی ها با دیگران که امیدوار کردن همنوعان به زندگی در سرلوحه این مجموعه قرار گرفته است" تصریح کرد: کلمه مهرانه به معنای واقعی "همدردی عملی با بیمار" است.

 وی با اشاره به عشق زنجانی‌ها برای انجام کار خیر ابراز کرد: مردمان پایتخت شور و شعور حسینی با تاسیس مهرانه و حمایت از آن همواره ثابت کرده اند که عاشق اهل بیت رسول الله(ص) هستند.

 "روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار