• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مشکلات درمانی و معیشتی بیماران ساکن مناطق شهری و روستایی تحت پوشش مهرانه مورد بررسی قرار داد

مدیرعامل مهرانه با حضور در منزل دو بیمار مبتلا به سرطان؛ مشکلات درمانی و معیشتی بیماران ساکن مناطق شهری و روستایی تحت پوشش مهرانه مورد بررسی قرار داد

مشکلات درمانی و معیشتی بیماران ساکن مناطق شهری و روستایی تحت پوشش مهرانه مورد بررسی قرار داد مدیرعامل مهرانه با حضور در منزل دو بیمار مبتلا به سرطان؛

مشکلات درمانی و معیشتی بیماران ساکن مناطق شهری و روستایی تحت پوشش مهرانه مورد بررسی قرار داد

بعداز ظهر دوشنبه 24 اردیبهشت 97، "مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه در برنامه گروه بازدید کمیته مددکاری با همراه "صونا خان‌احمدلو" و "لیلا برمک" در منزل دو بیمار ساکن روستای "وننق" و "شهر زنجان" حضور یافت.

بررسی مشکلات بیماران اعم از دارو، درمان، معیشت و توزیع سبد غذایی و ارائه سایر خدمات اجتماعی از جمله دلیل حضور خیرین و دست اندرکاران مهرانه در منازل بیماران بود که مسائل مطرح شده از سوی افراد توسط شخص مدیرعامل مورد بررسی قرار گرفت.

"مهندس اصغر وثوق"، در این دیدارها مهرانه را یک موسسه خدمات‌رسان به کلیه بیماران مبتلا به سرطان اعلام کرد و گفت: خیرین زنجانی به نیت کاسته شدن درد و رنج بیماران توسط مسئولین و دست اندرکاران مهرانه این مجموعه را همراهی و حمایت می‌کنند که این موضوع برای ما بسیار پراهمیت می‌باشد.

وی ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی بیماران به آنان اطمینان داد که مهرانه در راستای چارچوب‌های خود و طبق اساسنامه خدمات لازم را به مبتلایان ارائه خواهد داد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار