• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

عوامل تاثیرگذار در ابتلا به سرطان توسط مدرسین مهرانه‌ای برای بانوان زنجانی تشریح شد

عوامل تاثیرگذار در ابتلا به سرطان توسط مدرسین مهرانه‌ای برای بانوان زنجانی تشریح شد بانوان زنجانی عصر سه‌شنبه ۸ خرداد ۹۶ با حضور در کمیته بانوان مهرانه، در کارگاه پیشگیری از ابتلا به سرطان این مجموعه حضور یافتند.

عوامل تاثیرگذار در ابتلا به سرطان توسط مدرسین مهرانه‌ای برای بانوان زنجانی تشریح شد عوامل تاثیرگذار در ابتلا به سرطان توسط مدرسین مهرانه‌ای برای بانوان زنجانی تشریح شد

بانوان زنجانی عصر سه‌شنبه 8 خرداد 96 با حضور در کمیته بانوان مهرانه، در کارگاه پیشگیری از ابتلا به سرطان این مجموعه حضور یافتند.

ابتدا "فاطمه رضوانی‌فر"، مدرس خیر کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه با اشاره به عوامل مؤثر در ابتلا به بیماری سرطان گفت: با توجه به اهمیت تغذیه سالم در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان‌ها ضروری است تا نسبت به کاهش مصرف بیش از حد غذاهای پرچرب اقدام گردد.

وی مصرف سبزیجات و انواع میوه را راهکاری برای پیشگیری از سرطان دانست و گفت: استعمال سیگار و دخانیات در ابتلا به سرطان بی‌تاثیر نیست.
 
 "الهه اسکندری"، دیگر مدرس مهرانه‌ای سرطان سینه را یکی از شایع‌ترین انواع سرطان‌ها در بین زنان اعلام و نحوه معاینه و تشخیص تومور سرطانی در سینه را برای بانوان تشریح کرد.

همچنین"سحر بهمنی"، خیر فعال کمیته بانوان با اشاره به چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌های بانوان در پیشبرد اهداف مجموعه و برگزاری کلاس‌های هنری، مذهبی و فرهنگی در محل کمیته از حاضرین خواست برای انجام فعالیت داوطلبانه در مهرانه پیش‌قدم باشند.

در پایان شرکت‌کنندگان کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان از بازارچه دائمی مهرانه که عواید حاصل از فروش به نفع بیماران مبتلا به سرطان صرف می‌شود بازدید کردند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار