• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به مبتلایان به سرطان سراسر کشور به ارزش 13 میلیارد تومان از ابتدای فعالیت تاکنون

مدیرعامل مهرانه در مسجد جامع زنجان مطرح کرد؛ ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به مبتلایان به سرطان سراسر کشور به ارزش ۱۳ میلیارد تومان از ابتدای فعالیت تاکنون/افتتاح آزمایشگاه فوق تخصص مهرانه در آینده ای نزدیک

ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به مبتلایان به سرطان سراسر کشور به ارزش 13 میلیارد تومان از ابتدای فعالیت تاکنون مدیرعامل مهرانه در مسجد جامع زنجان مطرح کرد؛

ارائه خدمات رادیوتراپی رایگان مهرانه به مبتلایان به سرطان سراسر کشور به ارزش 13 میلیارد تومان از ابتدای فعالیت تاکنون/افتتاح آزمایشگاه فوق تخصص مهرانه در آینده ای نزدیک

"مهندس اصغر وثوق"،مدیرعامل مهرانه شامگاه سه شنبه 15 خرداد 97 در اجتماع زنجانی ها در محل مسجد جامع، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت شبهای پرفیض قدر از آیت الله حسینی زنجانی و مسببان سخنرانی خود به عنوان نماینده انجمن حمایت از مبتلایان به سرطان در جمع مردم زنجان قدردانی کرد.

وی با اشاره به تشکیل 6500 فقره پرونده در دفتر مرکزی مهرانه عنوان کرد: در حال حاضر مهرانه به لطف خدا و خیرین زنجانی با به راه اندازی کلینیک تخصصی و استقرار دستگاه های مجهز درمانی تبدیل به مرکزی موفق در کل کشور و حتی خاورمیانه شده است.

وی با بیان اینکه 45 درصد بیماران مراجعه کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه از سایر استان های کشور مراجعه می کنند، ادامه داد: 55 درصد باقیمانده متعلق به مردم استان زنجان می باشد.

وی با بیان اینکه مهمانسرای مهرانه در تهران با ارائه خدمات رایگان اسکان و تامین غذای پذیرش شدگان در سه وعده، بیماران مبتلا به سرطان کل کشور را تکریم می کنند.

مدیرعامل مهرانه با اشاره به راه اندازی 3 دفتر این مجموعه در خارج از استان نظیر تکاب، میانه و بیجار و با بیان اینکه مهرانه تا به امروز در خدمت رسانی به بیماران در حوزه دارو و درمان موفق بوده است زنجانی ها را به حمایت از برنامه های سلامت محور این مجموعه و شرکت در آن دعوت کرد.

مهندس وثوق با عنوان "علم می گوید 10 درصد علل سرطان ژنتیکی بوده و سایر علل بیرونی است"، ادامه داد: ما باید قدرتمندانه غول سرطان را با رعایت نکات پیشگیری شکست دهیم.

بنیانگذار مهرانه با بیان اینکه استعمال سیگار، قلیان و دخانیات در کنار مضراتی که دارد سبب هلاکت انسان می شود که این موضوع مورد رضایت خدا و ائمه (ع) نمی باشد، تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشاورزان با مصرف کودهای شیمیایی بیش از حد در اراضی کشاورزی زمینه را برای ابتلا به انواع سرطان ها فراهم می کنند.

وی علت تمام بیماری ها را عدم تحرک و عدم ورزش اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای برنامه ها تا به امروز در حوزه ترویج تغذیه سالم بیش از 25 هزار دانش آموز زنجانی از آموزشهای مهرانه بهره مند شده اند.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار