• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

"جلب رضای خدا" و "خشنودی بیمار" دو عامل مهم برای حضورم در مهرانه است

عکاس و خیر واحد سمعی‌بصری مهرانه؛ "جلب رضای خدا" و "خشنودی بیمار" دو عامل مهم برای حضورم در مهرانه است

"جلب رضای خدا" و "خشنودی بیمار" دو عامل مهم برای حضورم در مهرانه است عکاس و خیر واحد سمعی‌بصری مهرانه؛

"جلب رضای خدا" و "خشنودی بیمار" دو عامل مهم برای حضورم در مهرانه است

"مهدی الماسی"، خیر واحد سمعی‌بصری مهرانه که حدودآ از سال 87 در واحدها و کمیته‌های فرهنگی، روابط عمومی، تبلیغات این مجموعه فعالیت‌های داوطلبانه داشته است معتقد است که کار خیر قید زمانی و مکانی ندارد و آنچه باید برای انسان مهم باشد تنها رضای الهی است.

وی که به قول خودش ذره ذره قد کشیدن مهرانه را دیده به این مجموعه تعصبی خدشه‌دار نشدنی دارد و می گوید: مزد کار داوطلبانه در مهرانه را از خداوند می‌گیرم، نتیجه کار خیر در این مجموعه را اگر در کوتاه‌مدت نبینم قطعا در بلندمدت مشاهده خواهم کرد.

این عکاس زنجانی با اشاره به دوراندیشی حاکم در مهرانه به عنوان تبدیل این مجموعه به مرکز درمانی و فرهنگی در سطح جهان عنوان می‌کند: مهرانه به عنوان سفیر و مروج فرهنگ "انجام کار خیر و بشردوستانه به همنوعان" تا به امروز گام‌های خوبی برداشته است، این مرکز که الگوی برتری برای انجمن‌های خیریه سطح کشور می‌باشد می‌تواند به لطف الهی و همراهی خیرین به قله‌های پیشرفت دست یابد.

عکاس رسانه‌ای زنجان مهرانه را ترکیبی از "ملجاء و پناهگاه" و "دوست و تکیه‌گاه" توصیف می‌کند و می‌افزاید: به شخصه برای جلب رضای خداوند و رضایت و خشنودی بیماران مبتلا به سرطان در انجمن مهرانه حضور می‌یابم و امیدوارم مورد مقبول درگاه حق قرار گیرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار