• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از سرطان سینه ویژه بانوان توسط مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از سرطان سینه ویژه بانوان توسط مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از سرطان سینه ویژه بانوان توسط مهرانه 

"مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه ظهر پنجشنبه 31 خرداد 97 در بازدید کارکنان و مسئولین ستادی اداره کل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه بنیانگذاران و مؤسسین با نیازسنجی های دقیق و با رویکرد نوآورانه به منظور کاهش استرس و اضطراب بیماران انجمن حمایت از مبتلایان به سرطان مهرانه را بنا نهادند، اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس آمارهای ارائه شده روزانه 700 خیر در کلیه دفاتر مهرانه امورات و فعالیت‌های محوله را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه به لطف خدا و همراهی خیرین، زنجان دومین استان صاحب رادیوتراپی از نوع "های انرژی" در سطح کشور است، ادامه داد: در حال حاضر دو دستگاه رادیوتراپی فوق پیشرفته مطابق استانداردهای جهانی در مرکز رادیوتراپی مهرانه مستقر شده است.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس مرکز رادیوتراپی مهرانه تاکنون نزدیک 3 هزار نفر از بیماران سراسر کشور با وجود سرسام آور بودن هزینه‌ها از خدمات رایگان رادیوتراپی مهرانه بهره‌مند شده‌اند، افزود: مهرانه نه تنها درمان بیماران بلکه با رویکرد حمایت از ارزش انسانی افراد، برنامه های حوزه آموزش و پیشگیری را در 4 حوزه ورزش، جلوگیری از استعمال دخانیات، تغذیه سالم، آموزش و اطلاع‌رسانی مردم با تشکیل کارگاه های آموزشی در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه مهرانه در تلاش است تا از سال بعد تیم‌های آموزشی خود را به دبیرستان‌های زنجان اعزام کند، تصریح کرد: پیش از این کلاس های تغذیه سالم مهرانه در مدارس ابتدایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه به جهت اهمیت موضوع کارگاه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه به ویژه سرطان سینه ویژه بانوان تشکیل شده و همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: کارگاه های آموزشی با رویکرد تغذیه سالم ویژه آقایان نیز در دستور کار مهرانه قرار دارد.

حجت الاسلام میرقاسمی، نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان زنجان نیز در این بازدید با بیان اینکه برکت کار مهرانه مربوط به نیات خالص خیرین و دست اندرکاران این مجموعه است، گفت: خدمت داوطلبانه در مهرانه به معنای واقعی کلمه ذخیره آخرت است.

دکتر حاج‌کاظمی، مدیرکل دامپزشکی استان زنجان نیز مهرانه را معدن تجمع خوبی‌ها دانست و با توجه به امکانات مستقر در مهرانه اقدامات خیرین زنجانی در حفظ و نگهداری و حمایت از این مجموعه ستود و از حضور کارکنان خانم و خانواده‌های آنان در کارگاه‌های پیشگیری از سرطان مهرانه استقبال کرد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار