• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه برای موفقیت در برنامه ها نیازمند مشورت با پزشکان و متخصصان فعال در حوزه سرطان است

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: مهرانه برای موفقیت در برنامه ها نیازمند مشورت با پزشکان و متخصصان فعال در حوزه سرطان است

مهرانه برای موفقیت در برنامه ها نیازمند مشورت با پزشکان و متخصصان فعال در حوزه سرطان است دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

 مهرانه برای موفقیت در برنامه ها نیازمند مشورت با پزشکان و متخصصان فعال در حوزه سرطان است

دکتر حمیدیه، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه مهرانه سطح مطالبات را نه در استان بلکه در سطح کشور بالا برده است، اظهار کرد: مهرانه به لحاظ خوشنامی حتی از انجمن محک نیز جلو افتاده است.

وی با بیان اینکه خوشنامی به راحتی به دست نمی آید، تصریح کرد: مهرانه برای رسیدن به افق ها باید مطابق با فناوری های نوین جهان پیش رود که تحقق این امر مستلزم خیرین مدرن و نه سنتی، مدیران و برنامه ریزان دقیق می باشد.

دکتر حمیدیه ضمن تاکید بر لزوم جذب پزشکان متخصص در حوزه سرطان در بدنه مهرانه و بهره گیری از تجارب آنان به منظور موفقیت در پیشبرد اهداف متعالی مجموعه ابراز کرد: آماده ارائه هر گونه مشاوره فنی و خدمت به مهرانه هستیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه سلول های بنیادی در کشور عنوان کرد: با توجه به برگزاری جلسه شورای سلول های بنیادی استان زنجان با حضور دکتر حمیدیه ایشان برای بازدید از کلینیک مهرانه که از نقاط قوت استان محسوب می شود استقبال کردند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای انجمن خیریه مهرانه و کمک این مجموعه به سیستم سلامت و ارتقا سلامت کشور تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان همواره به رسالت های این مجموعه ایمان دارد.

مهندس جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه نیز با بیان اینکه تمامی برنامه هایمان را به صورت دقیق و جدی و آهسته و پیوسته عملیاتی می کنیم، از پیشنهادات سازنده دکتر حمیدیه استقبال کرد و گفت: موارد در اسرع وقت به سمع و نظر هیئت مدیره منتقل می گردد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار