• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فعالیت 16738 نفر ساعت خیر در دفاتر مهرانه

در بهار سال ۹۷ صورت گرفت؛ فعالیت ۱۶۷۳۸ نفر ساعت خیر در دفاتر مهرانه

فعالیت 16738 نفر ساعت خیر در دفاتر مهرانه در بهار سال 97 صورت گرفت؛

فعالیت 16738 نفر ساعت خیر در دفاتر مهرانه

"منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه از همکاری 16738 ساعت و 55 دقیقه خیرین با این مجموعه در بهار سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده از واحد انالیز این کمیته 831 نفر از خیرین به صورت ثابت در دفاتر مهرانه حضوری مؤثر دارند.

وی تعداد خیرین فعال در هر روز در دفاتر مهرانه را نیز 5876 نفر اعلام کرد و با اشاره به عملکرد سایر واحدهای زیرمجموعه این کمیته در سه ماهه نخست سال 97 تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده 1116 تماس توسط واحد ارتباطات و هماهنگی ثبت گردیده و تعداد فرمهای ورودی اعم از فرم مالی و غیرمالی جهت جذب و تقدیر به این کمیته 643 مورد بوده است.

مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه تعداد لوح های اهدائی، پیام‌های ارسالی و جلسات معارفه برگزار شده را به ترتیب 624، 2148 و 2 مورد عنوان و ابراز کرد: در بهار سال جاری 106 نفر از خیرین طبق علاقمندی‌های خود و بر اساس نیروهای داوطلب خیر درخواستی از واحدها و کمیته‌های مهرانه به بخش‌های ذیربط انجمن معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه به منظور معرفی مهرانه به اقشار مختلف مردم واحد بازدید و تعاملات هماهنگی‌های لازم جهت بازدید مردم از کلینیک تخصصی مهرانه در قالب گروه‌های خانوادگی، ادارات دولتی و خصوصی، دانشجویی و دانش‌آموزی تشکیل گردیده است، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال 97، 23 عنوان بازدید با حضور 425 نفر بازدیدکننده به ثبت رسیده است.

فیروزه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جشن تقدیر از خیرین در اردیبهشت سال 97 تصریح کرد: با تلاش 30 نفری کادر اجرایی این مراسم با حضور 400 نفری میهمانان برگزار گردید.

وی همچنین عنوان کرد: کمیته منابع انسانی مهرانه در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری خود را با 56 بیمار و 44 میهمان این کمیته در سرای نیکان مهرانه را برگزار کرد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار