• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

فعالیت مهرانه در دنیای مادی‌گرای امروز جای مباهات دارد

مدیرعامل خبرگزاری فارس در بازدید از مهرانه؛ فعالیت مهرانه در دنیای مادی‌گرای امروز جای مباهات دارد

فعالیت مهرانه در دنیای مادی‌گرای امروز جای مباهات دارد مدیرعامل خبرگزاری فارس در بازدید از مهرانه؛


فعالیت مهرانه در دنیای مادی‌گرای امروز جای مباهات دارد


مدیرعامل خبرگزاری فارس با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه مهرانه گفت: مشاهده و آشنایی با این مجموعه‌ها و انسان‌ها، در دنیای امروز که مادی‌گرایی رواج یافته و با سلامت و دین مردم کاسبی می‌شود، جای خرسندی و مباهات دارد.

پیام تیرانداز، مدیرعامل استان‌های خبرگزاری فارس عصر سه‌شنبه 2 مرداد 97 در جریان سفر خود به زنجان از کلینیک تخصصی سرطان و بخش‌های دیگر "مهرانه" انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به بیماری سرطان استان زنجان بازدید کرد.

میهمانسرا و بخش‌های تخصصی کلینیک و همچنین سالن همایش و کارگاه‌ها، بخش رادیوتراپی، مرکز شیمی درمانی و دیگر تجهیزات از مراکزی بود که مورد بازدید مدیر عامل خبرگزاری فارس قرار گرفت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در این بازدید با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه مهرانه گفت: مشاهده و آشنایی با این مجموعه‌ها و انسان‌ها، در دنیایی امروز که مادی‌گرایی رواج یافته و با سلامت و دین مردم کاسبی می‌شود، جای خرسندی و مباهات دارد.

پیام تیرانداز مرز حق و باطل را در کار رسانه ظریف عنوان و تاکید کرد: حضور و فعالیت در مجموعه‌هایی مانند مهرانه خیر عظیمی است که نصیب طراحان و گردانندگان آن شده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به راه‌اندازی بسته‌های خبری «خبر خوب» در این خبرگزاری افزود: این مجموعه و فعالیت‌های آن هم می‌تواند در قالب این خبر قرار گرفته تا در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در میان این همه خبر ناخوشایند به سمع و نظر مردم رسانده شود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار