• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

به لطف خدا و با اعتماد و پشتوانه مردمی مهرانه را ساختیم و اداره می کنیم

در بازدید مدیرعامل مؤسسه فرهنگی-هنری "برگ زندگی پویا" فریمان استان خراسان رضوی از دفاتر مهرانه مطرح شد؛ به لطف خدا و با اعتماد و پشتوانه مردمی مهرانه را ساختیم و اداره می کنیم

در بازدید مدیرعامل مؤسسه فرهنگی-هنری "برگ زندگی پویا" فریمان استان خراسان رضوی از دفاتر مهرانه مطرح شد؛

به لطف خدا و با اعتماد و پشتوانه مردمی مهرانه را ساختیم و اداره می کنیم

مدیرعامل مهرانه پنجشنبه 4 مرداد 97 در بازدید مدیرعامل مؤسسه فرهنگی-هنری "برگ زندگی پویا" فریمان استان خراسان رضوی از کلینیک تخصصی مهرانه با بیان اینکه حوزه کاری مهرانه در زمینه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان می باشد، تاکید کرد: مهرانه ای ها به لطف خدا و حمایت 100 درصدی مردم این مجموعه را در سال 85 ساختند و هم اکنون مهرانه در مرکز رادیوتراپی میزبان بیماران مبتلا به سرطان سراسر کشور و ارائه خدمات رایگان درمان و اسکان به آنان است.

مهندس اصغر وثوق با بیان اینکه خدمات دارو و درمان (بیش از 80 تا 100 درصد رایگان) مهرانه صرفا شامل حال بیماران داخل استان و سه شهرستان خارج از استان نظیر میانه آذربایجان شرقی، تکاب آذربایجان غربی و بیجار کردستان می شود، ابراز کرد: علاوه بر آن به همت خیرین کمک های معیشتی به بیماران نیازمند تحت پوشش مهرانه ارائه می گردد.

همچنین "منیره فیروزه"، مسئول کمیته منابع انسانی مهرانه در بازدید مدیرعامل مؤسسه فرهنگی-هنری "برگ زندگی پویا" فریمان استان خراسان رضوی از دفتر مرکزی مهرانه ضمن اشاره جزئی به فعالیت های کمیته های مددکاری، تبلیغات، واحدهای سایت، روابط عمومی، حسابداری و نحوه خدمات امور درمان اظهار کرد: انجمن مهرانه در کنار خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان در 7وزه دارو و درمان، برنامه های آموزش و پیشگیری خود را از سال 94 آغاز کرده و با توجه به اهمیت موضوع، به تازگی به منظور پیشبرد اهداف در حوزه آموزش و پیشگیری واحد روستا را زیرنظر کمیته شهرستان تاسیس نموده است.

وی با بیان اینکه در طول هفته 600 تا 650 خیر در دفاتر مهرانه فعالیت میکنند که در صورت ترافیک برنامه ها این میزان به1000 نفر نیز می رسد، به فعالیت واحدهای زیرمجموعه کمیته منابع انسانی اشاره کرد و گفت: واحد آنالیز با استخراج ورود و خروج خیرین ساعت کاری موثر فعالیت خیرین را ثبت می کند.

وی با عنوان "در مهرانه به صورت هرمی کار نمی کنیم بلکه همانند دوست در کنار هم برنامه ها را به پیش می بریم" به تامین نیروهای موردنیاز کمیته ها و واحدهای زیرمجموعه مهرانه از طریق کمیته منابع انسانی اشاره کرد.

فیروزه با بیان اینکه خیرین مهم ترین شی و ارزشمندترین دارایی خود که وقت است را به مهرانه هدیه کرده اند، ادامه داد: خیرین فعال در دفاتر مهرانه که سرمایه های انسانی مهرانه می باشتد، فارغ از گرایش با عشق و علاقه در دفاتر مجموعه حضور می یابند که بسیار ارزشمند است.

وی به فعالیت موثر بانوان در بازارچه سالانه مهرانه اشاره کرد و گفت: بانوان خیر با اداره امورات آشپزخانه در این نمایشگاه خوش درخشیده اند.

فیروزه با اشاره به اقدامات سازماندهی شده آنالیز فرم ها، بازدید تعاملات، جذب، تماس، تشریفات، اس ام اس و .... این کمیته اعلام کرد: مهرانه از تمامی صنوف و اقشار مختلف مردم، خیر دارد که برای حضور فیزیکی و کمک خیر در این مجموعه با تکمیل فرم عضویت مهرانه را یاری می کنند. 

وی با بیان اینکه تقدیر از کسانی که وقت خود را برای اداره امور مهرانه صرف کرده اند با هیچ عدد و ارقامی ممکن نیست، ابراز کرد: سالانه مراسم تقدیر و تکریم از خیرین توسط کمیته منابع انسانی به پاس خدمات خیرین برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه تکریم نفس بیمار را از مهم ترین اهداف مهرانه اعلام کرد و به ارائه خدمات مشاوره به بیماران و خانواده های آنان توسط کارشناسان متخصص و تشکیل کلاس های آموزشی توسط معلمین و دبیران خیر واحد آموزش تحصیلی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی دانش اموزان تحت پوشش مهرانه اشاره کرد.

همچنین در بازدید آقای علامه از دفتر کمیته قلک نیز مینا ارغوانی فرد به عنوان مسئول کمیته نحوه سفارش گیری انواع قلک، توزیع و تخلیه آن توسط تحصیلداران و ارائه رسید موقت پس از شمارش مبالغ قلک توسط تحصیلدار را تشریح کرد.

آقای اکبر احمدی، مسئول شمارش کمیته قلک هم نحوه شمارش، جداسازی پول های فرسوده و چگونگی ورود مبالغ حاصل از واریز کمک های نقدی مردم به قلک ها، به چرخه دارو و درمان بیماران را تشریح کرد.

مسئول کمیته قلک با اشاره به حساسیت های مهرانه به کمک های نقدی مردم افزود: در برخی موارد از قلک های مهرانه طلا خارج می کنیم که ممکن از توسط فرزندان خردسال خانواده به قلک ها انداخته شده باشد که مراتب به صاحب قلک اطلاع داده می شود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار