• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پذیرش رایگان 1184 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان از سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

مسئول مهمانسرای مهرانه تهران با اشاره به آمار اسکان تیر ماه این مرکز گفت: پذیرش رایگان ۱۱۸۴ نفرروز بیمار مبتلا به سرطان از سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

پذیرش رایگان 1184 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان از سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران مسئول مهمانسرای مهرانه تهران با اشاره به آمار اسکان تیر ماه این مرکز گفت:

پذیرش رایگان 1184 نفرروز بیمار مبتلا به سرطان از سرتاسر کشور در مهمانسرای مهرانه تهران

"محمدهاشم اسلامی"، مسئول مهمانسرای مهرانه تهران از بهره‌مندی 90 نفر از خدمات اسکان این خیریه در تیر ماه 97 خبر داد و گفت: با این اوصاف بر اساس آمارها 1184 نفر روز بیمار از زنجان و سراسر کشور در این مرکز پذیرش شده‌اند.

لازم به ذکر است انجمن خیریه مهرانه در سال ۱۳۸۷ جهت رفاه حال بیماران تحت پوشش خود که برای انجام پروسه درمان نیاز به دستگاه رادیوتراپی داشته و به همین دلیل به تهران مراجعه می‌کردند، با همت خیّر بزرگوار جناب آقای دکتر تبیانی، اقدام به تاسیس مهمانسرای ۳۲ تخت­خوابه نمود که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است. 

سالیانه بیش از ۱۱ هزار نفر-روز بیمار از مهانسرای مهرانه استفاده می‌کنند که کلیه خدمات رفاهی و اسکان به صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود. از زمان افتتاح سرای نیکان در مجاورت مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در زنجان، مهانسرای تهران به صورت رایگان در خدمت بیماران مراجعه‌کننده از خارج و داخل ایران می‌باشد.

آدرس مهمانسرا: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس، بلوار سروناز، خیابان امیری، پلاک ۲۱ .
شماره تماس مهمانسرا: ۶۶۹۰۸۴۰۳ – ۶۶۹۱۳۷۰۱ – ۰۲۱

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار