• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور 16553 نفری مردم ساکن نقاط شهری و روستایی تحت پوشش مهرانه در کارگاه‌های پیشگیری از سرطان

با احساس مسئولیت مسئولین و مدیران دفاتر شهرستانی مهرانه صورت گرفت؛ حضور 16553 نفری مردم ساکن نقاط شهری و روستایی تحت پوشش مهرانه در کارگاه‌های پیشگیری از سرطان

با احساس مسئولیت مسئولین و مدیران دفاتر شهرستانی مهرانه صورت گرفت؛

حضور 16553 نفری مردم ساکن نقاط شهری و روستایی تحت پوشش مهرانه در کارگاه‌های پیشگیری از سرطان

"بهروز کاوندی"، مسئول کمیته شهرستان مهرانه ظهر جمعه 26 مرداد 97 در نشست با مسئولین و مدیران اجرایی دفاتر شهرستانی این مجموعه که در محل سالن جلسات رادیوتراپی این مجموعه برگزار گردید با اشاره به دستاوردهای مهم در حوزه پیشبرد برنامه های آموزش و پیشگیری مهرانه در شهرستان‌ها اظهار کرد: بر اساس آمارها در سال 96، 16553 نفر در قالب 269 کارگاه پیشگیری در شهرستان‌ها و نقاط دوردست روستایی تحت پوشش از برنامه های سلامت محور مهرانه بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان این که در شهرستان‌ها به جز مرکز زنجان در 4 ماهه اخیر 7000 نفر در قالب 111 کلاس تحت پوشش خدمات آموزش و پیشگیری قرار گرفته‌اند، از افزایش 20 درصدی درآمد با تلاش های بی شائبه خیرین و دست اندرکاران در دفاتر شهرستانی ابراز خرسندی کرد.

مسئول کمیته شهرستان های مهرانه با اشاره به تشکیل پرونده های مربوط به بیماران مبتلا به سرطان افزود: در سال‌های 95، 348، سال 96، 509 و در 4 ماهه اخیر نیز 147 فقره پرونده مربوط به بیماران ساکن شهرستان ها و نقاط تابعه در دفتر مرکزی زنجان تشکیل شده است که بیانگر عملکرد مطلوب مسئولین و مدیران دفاتر شهرستانی در وصل بیماران به دفتر مرکزی مجموعه بوده است.

وی با بیان اینکه موظفیم با وحدت رویه و بهره گیری از تجارب اعضا مهرانه را یاری کنیم، تاکید کرد تا دفاتر در حوزه جذب نیروی انسانی، توزیع قلک و ساماندهی امور مربوط به درآمد جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان از رهنمودهای مسئولین مربوطه دفتر مرکزی مهرانه بهره‌مند گردند.

همچنین در این نشست فعالیت ها و عملکرد مهرانه در حوزه آموزش و پیشگیری، جذب منابع انسانی خیر و داوطلب و نحوه توزیع، ثبت و تخلیه قلک های مهرانه از سوی مسئولین کمیته‌های مربوطه زنجان تشریح گردید.

دائمی بودن بازارچه های خیریه، ارتباط نزدیک با تشکل های حمایتی نظیر صلیب سرخ و هلال احمر، مستحکم شدن پایه های هیات اجرایی دفاتر جهت پیشبرد اهداف، برپایی همایش پیاده روی فصلی در شهرستان ها، طراحی بنرهای جدید و مستحکم، ادامه دار بودن حضور کمیته ها و واحدهای مهرانه مرکز زنجان در دفاتر شهرستانی از جمله مطالب و پیشنهادات مطرح شده از سوی مسئولین و مدیران اجرایی دفاتر شهرستانی حاضر در جلسه بود.

برگزاری نشست پرسش و پاسخ اعضا با مدیر عامل و بررسی نحوه حضور موفق در نمایشگاه دستاوردهای مهرانه که از 10 تا 15 شهریور سال جاری در محل کارخانه کبریت برپا خواهد شد بخش دیگری از نشست روز جمعه بود.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار