• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

45 درصد بیماران پذیرش شده در مرکز رادیوتراپی مهرانه مربوط به سایر استان های کشور هستند

مدیرعامل مهرانه در بازدید مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران از مهرانه: ۴۵ درصد بیماران پذیرش شده در مرکز رادیوتراپی مهرانه مربوط به سایر استان های کشور هستند

45 درصد بیماران پذیرش شده در مرکز رادیوتراپی مهرانه مربوط به سایر استان های کشور هستند مدیرعامل مهرانه در بازدید مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران از مهرانه: 

45 درصد بیماران پذیرش شده در مرکز رادیوتراپی مهرانه مربوط به سایر استان های کشور هستند

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه عصر یکشنبه 28 مرداد 97 در بازدید مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران از مهرانه ضمن تشریح اهداف و رسالت های مجموعه در حوزه دارو و درمان اظهار کرد: 45 درصد بیماران مراجعه کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه زنجان مربوط به سایر استان ها می باشند.

وی با اشاره به پذیرش بیماران خارج از کشور نظیر عراق، افغانستان و جمهوری آذربایجان در این مرکز تاکید کرد: مهرانه به عنوان یک موسسه مردم نهاد غیرسیاسی و غیردولتی در چارچوب های تعیین شده به بیماران مبتلا به سرطان خدمات بشردوستانه ارائه می کند.

وی تحقق برنامه های آموزش و پیشگیری را گامی مهم از سوی مهرانه برای پیشگیری از سرطان دانست و اقدامات صورت گرفته در این حوزه را برای حضار ارائه کرد.

مهندس وثوق با اشاره به حضور روزانه 700 خیر در دفاتر مهرانه جهت اداره امورات دفتری و اجرایی مجموعه عنوان کرد: مهرانه تنها 36 کارمند در کلیه دفاتر خود دارد و با حضور 700 خیر امورات مربوطه را اداره می کند که افتخار ماست.

مدیرعامل مهرانه با بیان اینکه مهرانه را با پول بیمه ها اداره می کنیم، اضافه کرد: همین شیوه مدیریت نمونه بارز اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری است که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر می باشد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار