• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه؛ حاصل روحیه تعاون و تعامل مردم خیر زنجان است

مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مهرانه؛ حاصل روحیه تعاون و تعامل مردم خیر زنجان است

مهرانه؛ حاصل روحیه تعاون و تعامل مردم خیر زنجان است مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: 

مهرانه؛ حاصل روحیه تعاون و تعامل مردم خیر زنجان است

"یعقوب رستمی"، مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکشنبه 11 شهریور 97 در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه با جمله "شما بذر انسانیت را در منطقه کاشته‌اید" دست اندرکاران، مسببان، حامیان و خیرین مهرانه زنجان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مهرانه، مجموعه ای آرام و شیک با خدماتی شگفت انگیز است.

در این بازدید که یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشت، رستمی با بیان اینکه اراده مردم زنجان در این مکان متبلور شده است، تصریح کرد: در این مکان می توان روحیه تعاون و تعامل مردم خیر زنجان را به نظاره نشست.

پیش از این، "مهندس جواد گرانمایه"، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به تلاش های صورت گرفته و بهره مندی از تجارب، رهنمودها و همراهی نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ... زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 120 هزار خیر زنجانی انجمن مهرانه را حمایت می کنند که مایه فخر ماست.

وی با بیان اینکه خطوط قرمز مهرانه حفظ و کرامت بیماران است، تاکید کرد که دست اندرکاران این مجموعه بر اساس رسالت ها، به این اصل نگاه ویژه ای دارند که بحمدلله تا به امروز هیچ مشکلی در مسیر خدمت رسانی گزارش نشده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار