• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه با مشارکت مردم زنجان را به شهر ورزش های همگانی و شهر بدون دخانیات تبدیل می کند

مدیرعامل مهرانه در همایش آگاه سازی از علائم اولیه سرطان سینه؛ مهرانه با مشارکت مردم زنجان را به شهر ورزش های همگانی و شهر بدون دخانیات تبدیل می کند

مهرانه با مشارکت مردم زنجان را به شهر ورزش های همگانی و شهر بدون دخانیات تبدیل می کند مدیرعامل مهرانه در همایش آگاه سازی از علائم اولیه سرطان سینه؛

مهرانه با مشارکت مردم زنجان را به شهر ورزش های همگانی و شهر بدون دخانیات تبدیل می کند

"مهندس اصغر وثوق"، مدیرعامل مهرانه عصر سه شنبه 10 مهر 97 در همایش آگاه سازی از علائم اولیه سرطان سینه که در محل سالن همایش های بین المللی برگزار گردید، اظهار کرد: افتخار می کنیم که در حوزه آموزش و پیشگیری از ابتلا به سرطان، مهرانه موفقیت های چشمگیری را کسب کرده است.

وی با اشاره به حضور عاشقانه خیرین در دفاتر مهرانه و خدمت به همنوع تصریح کرد: این عشق نتیجه اش چیزی جز کسب رضای الهی نیست.

بنیانگذار مهرانه ضمن تقدیر از دست اندرکاران کمیته آموزش و پیشگیری این مجموعه به چشم اندازهای انجمن و تبدیل زنجان به شهر ورزش های همگانی و شهر بدون دخانیات تاکید کرد که این چشم اندازها تنها با مشارکت و همراهی مردم و خانواده ها امکان پذیر است.

وی وضعیت ابتلا به سرطان در استان زنجان را مطلوب دانست و خدمات مهرانه در حوزه آموزش و پیشگیری از سرطان را گامی برای ارتقا سطح سلامت استان زنجان اعلام کرد.

به اطلاع می رساند؛ همایش آگاه سازی از علائم اولیه سرطان سینه با ارائه آخرین روش های آموزشی توسط پزشکان متخصص به مناسبت روز جهانی پیشگیری از سرطان سینه عصر سه شنبه 10 مهر 97 با حضور مسئولین، کارشناسان و صاحبنظران و مردم در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار گردید.

در این همایش خانم دکتر عباسپور و آقای دکتر محمدی ضمن ارائه نکاتی از عوامل تاثیرگذار در سرطان و علائم اولیه در سرطان سینه و تشخیص بهنگام آن مطالب لازم و تخصصی را ارائه کردند.

در پایان این همایش از مدرسین خیر و تلاشگران کمیته آموزش و پیشگیری مهرانه با حضور مسئولین تقدیر به عمل آمد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار