• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بهره‌مندی 212 نفری دانش‌آموزان از خدمات آموزشی واحد آموزش تحصیلی انجمن مهرانه

مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه با اشاره به آمار کلی فعالیت های این واحد اشاره کرد؛ بهره‌مندی ۲۱۲ نفری دانش‌آموزان از خدمات آموزشی واحد آموزش تحصیلی انجمن مهرانه

بهره‌مندی 212 نفری دانش‌آموزان از خدمات آموزشی واحد آموزش تحصیلی انجمن مهرانه مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه با اشاره به آمار کلی فعالیت های این واحد اشاره کرد؛

بهره‌مندی 212 نفری دانش‌آموزان از خدمات آموزشی واحد آموزش تحصیلی انجمن مهرانه

"اکرم رفیعی"، مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کلی این واحد از ابتدای تاسیس تا پایان شهریور 97 اظهار کرد: بر این اساس 655 کلاس آموزشی در دفتر واحد آموزش تحصیلی تشکیل شده است.

وی کل دانش آموزان ورودی به واحد آموزش تحصیلی بنا بر دفتر ثبت خدمات و تشکیل پرونده را 212 نفر اعلام کرد و گفت: 27 آموزشگاه علمی و زبان در زنجان با ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان همواره حامی تحصیلی خوبی برای دانش آموزان مهرانه بوده اند که قابل تقدیر است. بر اساس آمارها 165 دانش اموز از خدمات آموزشگاه های زبان بهره مند شدند.

مسئول واحد آموزش تحصیلی مهرانه با بیان اینکه به منظور بهبود کیفیت خدمات آموزشی 23 جلسه مشاوره تحصیلی توسط مشاورین مجرب خیر برگزار شده است، اضافه کرد: واحد آموزش تحصیلی با همراهی خیرین هزینه های موردنیاز دانش آموزان از قبیل هزینه های کتاب، لوازم التحریر، لباس، شهریه و ... به ارزش بیش از 181 میلیون و 633 هزار ریال را از ابتدا تا پایان شهریور 97 تقبل کرده است.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار