• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نخستین کانون مهر(مهرانه) در شهرستان میانه آذربایجان شرقی، در بخش "کندوان" راه‌اندازی شد

باهدف تسریع در شناسایی بیماران مبتلا به سرطان و بهبود در خدمات دارو و درمان به آنان؛ نخستین کانون مهر(مهرانه) در شهرستان میانه آذربایجان شرقی، در بخش "کندوان" راه‌اندازی شد

نخستین کانون مهر(مهرانه) در شهرستان میانه آذربایجان شرقی، در بخش "کندوان"  راه‌اندازی شد باهدف تسریع در شناسایی بیماران مبتلا به سرطان و بهبود در خدمات دارو و درمان به آنان؛

نخستین کانون مهر(مهرانه) در شهرستان میانه آذربایجان شرقی، در بخش "کندوان"  راه‌اندازی شد

در جهت بسط و توسعه رسالت مهرانه و لزوم گسترش خدمات لازم برای شناسایی و درمان بیماران مبتلا به سرطان ، با همراهی "محمود زرین"، بخشدار کندوان مقدمات شکل گیری و راه اندازی کانون مهر (مهرانه) در این بخش مهیا گردید.

در این جلسه "مظفر اجلی"، مدیر اجرایی مهرانه میانه ضمن سپاس از استقبال با شکوه خیرین در جهت راه اندازی اولین کانون مهر (مهرانه) در بخش کندوان ابراز امیدواری کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن امکان راه اندازی کانون مهر در سایر بخش‌های شهرستان نیز فراهم گردد.

همچنین محمود زرین، بخشدار کندوان د ر مراسم راه اندازی کانون مهر در این بخش تاکید کرد که "تا زنده هستم درامور خیر شریک وسهیم خواهم بود".

در ادامه از بین اعضای محترم شورای معتمدین 9 نفر به عنوان اعضای هیئت معتمدین کانون مهر انتخاب و در نهایت سرکار خانم یعقوبی این هیئت در بخش کندوان انتخاب و با استعانت از پروردگار کانون مهر در بخش کندوان راه اندازی گردید.

این مراسم که با حضور پر شور معتمدین و خیرین و شورای مشورتی در محل بخشداری برگزار شد، حجت الاسلام سید کمال‌الدین چاوشی روحانی بزرگوار و خیر بخش به عنوان رئیس شورای معتمدین کانون مهر بخش کندوان انتخاب شد.

"روابط عمومی انجمن مهرانه"
آخرین اخبار