• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید سردار شریعتی و سردار عزتی از کلینیک مهرانه

بازدید فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

بازدید سردار شریعتی و سردار عزتی از کلینیک مهرانه فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس:
"مهرانه"؛ مصداق شعار "ما می‌توانیم" است
فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس "مهرانه" را مصداق شعار "ما می‌توانیم" دانست و گفت: به معنای واقعی کلمه، مهرانه الگوی اثرگذار در درمان بیماران مبتلا به سرطان در سطح کشور است.
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس و مسئول ستادهای اربعین شمالغرب در عراق صبح دیروز در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به خدمات باکیفیت در کلینیک تخصصی مهرانه به بیماران تحت پوشش، خدمات مسئولان و خیران این انجمن را در درمان بیماران بسیار ارزشمند توصیف کرد.
سردار امین شریعتی"مهرانه" را مصداق شعار "ما می‌توانیم" دانست و اعلام کرد: به معنای واقعی کلمه، مهرانه الگوی اثرگذار در درمان بیماران مبتلا به سرطان در سطح کشور است.
فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس و مسئول ستادهای اربعین شمالغرب در عراق با بیان این‌که برخی از استان‌ها با وجود این‌که چندین صنایع بزرگ را در دل خود جای داده‌اند در راه‌اندازی و برپایی یک موکب هم عاجزند به مدیریت ارائه خدمات به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) زنجانی‌ها در اربعین اشاره کرد و افزود: مسئولان سیاسی استان زنجان باید قدر مردمان این دیار را بدانند.
"مهرانه"؛ زنجان را به شهر بدون دخانیات کشور تبدیل می‌کند
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نیز در این بازدید با اشاره به احداث مهمانسرا در زنجان و تهران توسط خیران زنجانی با هدف اسکان بیماران غیربومی و مسافر اعلام کرد: در حال حاضر در مهمانسرای مهرانه در تهران، بیماران از ۱۸ استان کشور پذیرش می‌شوند.
مهندس اصغر وثوق با اشاره به خرید نرم‌افزارهای تشخیص تومورهای سرطانی با صرف هزینه ۸۰۰ میلیون تومان توسط خیران تصریح کرد: خیران زنجانی با تمام توان خود همواره مهرانه را در برداشتن گام‌های بلند همراهی کرده‌اند.
وی "ورود به فاز پیشگیری" را از اهداف مهم انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان عنوان کرد و افزود: انجام برنامه‌های مربوط به پیشگیری از ابتلا به سرطان، ترویج مصرف غذای سالم و نهادینه کردن توجه به ورزش در جامعه را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
مهندس وثوق بر لزوم جلوگیری از مصرف قلیان و دخانیات در راستای اجرای برنامه‌های ویژه پیشگیری از ابتلای افراد به سرطان تأکید کرد و گفت: مهرانه زنجان را به شهر بدون دخانیات کشور تبدیل خواهد کرد.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با بیان این‌که ۹۹ درصد خیران مهرانه را زنجانی‌ها تشکیل می‌دهند، ابراز کرد: ۷۵ درصد بیماران تحت پوشش این انجمن بومی و ۲۵ درصد غیربومی است.
وی با بیان این‌که در مهرانه تمامی خدمات مربوط به دارو و درمان به زنجانی‌ها به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان به بیماران بومی متعهد است.
آخرین اخبار