• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کلینیک مهرانه

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کلینیک مهرانه

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کلینیک مهرانه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران:

مهرانه؛ نماد اجتماعی مبتنی بر عقبه دینی است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهرانه را نماد اجتماعی مبتنی بر عقبه دینی دانست و بر لزوم استفاده از تجربیات مهرانه در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، معاون توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حقیقتاً وقتی نگاه دینی، اجتماعی و علمی همراه با عشق خالصانه به خلق خدا در کنار هم قرار گیرد مجموعه‌ای به نام مهرانه شکل می‌گیرد.

عیسی منصوری مهرانه را نماد سرمایه اجتماعی دانست و با اشاره به نگرانی‌هایش در حوزه سرمایه اجتماعی ادامه داد: وقتی مجموعه‌ای به نام مهرانه را دیدم نگرانی‌ام تا حدودی کاهش یافت.

منصوری با بیان این‌که زندگی شهری ما انسان‌ها را در خود گم کرده است، ادامه داد: مهرانه نشان می‌دهد که انسان اگر اراده کند می‌تواند در هیاهوی زندگی شهری خود را پیدا کند.

وی مهرانه را نماد اجتماعی مبتنی بر عقبه دینی دانست و بر لزوم استفاده از تجربیات مهرانه در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

معاون توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکیه بر عقبه دینی، فرهنگی، ایمانی و تمدنی را از راه‌کارهای انجام اقدامات ماندگار اعلام کرد و گفت: با تکیه بر داشته‌ها می‌توان کار خوب، مدرن و مفید انجام داد.

وی با تأکید بر تاثیرگذاری مهرانه در روند امور منطقه افزود: هر چند ممکن است، تجهیزات سخت‌افزاری فراهم شده نظرها را به خود جلب کند ولی مهم‌تر از آن جریانی است که این مهم ایجاد خواهد کرد.

معاون توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سؤالی در مورد کمک‌های دولت به مجموعه‌ای مانند مهرانه ابراز کرد: دولت ورود پیدا نمی‌کند و نباید و مأموریتی هم در این مورد ندارد و عدم ارائه درخواستی از طرف مسئولان مهرانه در این مورد از نقاط قوت محسوب می‌شود، ولی باید برای رفع موانع پیش روی فعالیت مراکز اینچنینی کمک شود.
آخرین اخبار