• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه: شهروندان برای حفظ کرامت بیماران از ارائه کمک‌های مستقیم به آنان امتناع کنند

مدیرعامل مهرانه: مهرانه برای ارائه خدمات درمانی، با ذره‌بین در جست‌وجوی بیماران مبتلا به سرطان است/ شهروندان برای حفظ کرامت بیماران از ارائه کمک‌های مستقیم به آنان امتناع کنند

مدیرعامل مهرانه: شهروندان برای حفظ کرامت بیماران از ارائه کمک‌های مستقیم به آنان امتناع کنند مدیرعامل مهرانه:

مهرانه برای ارائه خدمات درمانی، با ذره‌بین در جست‌وجوی بیماران مبتلا به سرطان است/ شهروندان برای حفظ کرامت بیماران از ارائه کمک‌های مستقیم به آنان امتناع کنند

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات درمانی بی‌دریغ به بیماران مبتلا گفت: مهرانه برای ارائه خدمات درمانی باکیفیت به جامعه هدف، با ذره‌بین در جست‌وجوی بیماران مبتلا به سرطان است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق، مدیرعامل مهرانه امروز(26 فروردین) در نشست خبری با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه روند تشکیل پرونده ها سیر صعودی به لحاظ ابتلا به بیماری ندارد، اظهار کرد: استان زنجان اولین استانی است که 85 تا 100 درصد هزینه درمانی بیماران مبتلا به سرطان را پرداخت می کند.
 
مهندس وثوق با یادآوری اینکه در سال گذشته مردم زنجان ماهانه 750 میلیون تومان به مهرانه کمک کردند، گفت: این مبالغ به سفره بیماران و مدیریت تجهیزات مهرانه بازگشته است.
 
مدیرعامل انجمن مهرانه با بیان این‌که پیشگیری از سرطان یکی از اولویت های این انجمن است که با اجرای دوره های آموزشی تغذیه سالم درصدد پیشگیری از سرطان همراه می‌باشد، خاطرنشان کرد: مهرانه از ابتدای اجرای طرح آموزش در مدارس،  18 هزار نفر از دانش آموزان در حوزه پیشگیری و تغذیه سالم آموزش داده است.
 
وی به خرید مهمانسرای تهران به مبلغ 2 میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: 7 هزار و 800 نفر روز بیمار زنجانی و غیرزنجانی در سال 95 از این مهمانسرا استفاده کردند.
 
وی به راه اندازی دفاتر مهرانه در تکاب از استان آذربایجان غربی و  بیجار از استان کردستان اشاره کرد و گفت: هشت هزار نفر در دوره های آموزش پیشگیری از سرطان چهره به چهره شرکت کردند.
 
وی با ابراز خرسندی از فعالیت دفاتر مهرانه در استان زنجان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در محدوده سنی بالای 14 سال در مهرانه انجام و بیماران زیر 14 سال به مرکز محک معرفی می شود.
 

آخرین اخبار