• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم افتتاح فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی سالم با لوگوی مهرانه؛

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم افتتاح فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی سالم با لوگوی مهرانه؛ از عرضه محصولات سالم با نظارت مهرانه حمایت می کنیم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم افتتاح فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی سالم با لوگوی مهرانه؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم افتتاح فروشگاه عرضه محصولات کشاورزی سالم با لوگوی مهرانه؛

از  عرضه محصولات سالم با نظارت مهرانه حمایت می کنیم

دکتر محمدرضا صائینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با عنوان اینکه " مهرانه مایه افتخار و اعتبار زنجان و زنجانی است" اعلام کرد که " ضمن حمایت همه جانبه از عرضه محصولات سالم تحت نظارت مستقیم مهرانه، با تمام وجود در کنار این مجموعه هستیم".

مهندس اصغر وثوق، بنیانگذار و مدیرعامل مهرانه نیز به جهت به ثمر رسیدن تلاش های صورت گرفته متخصصان و دلسوزان در حوزه پیشگیری که اندک اندک در جریان است ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه " مهرانه دراین مقوله سرمایه گذاری مالی نکرده و در این پروژه تنها ناظر و حامی معنوی بوده است" تاکید کرد که تولید، توزیع و عرضه محصولات هیچ انتفاع مالی برای مهرانه نخواهد داشت.

مهندس وثوق ادامه داد: استفاده از مواد غذایی سالم و عدم ابتلا به بیماری تنها انتفاع و آرزوی مهرانه در راستای اجرای این طرح می باشد.

"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"
آخرین اخبار