• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

خیرین ساخت و احداث درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه تقدیر شدند

با حضور رئیس انستیتو پاستور ایران/ خیرین ساخت و احداث درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه تقدیر شدند آئین افتتاحیه رسمی درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه تخصصی انجمن مهرانه با حضور رئیس انیستیتو پاستور ایران ، استاندار و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی استان و خیرین نیک اندیش زنجانی در محل سالن همایش های بین المللی این مجموعه برگزار شد.

خیرین ساخت و احداث درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه تقدیر شدند با حضور رئیس انستیتو پاستور ایران/


خیرین ساخت و احداث درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه تقدیر شدند 


خانواده مرحومه لیلا (آناهیتا) محمدی به جهت اهدای یک میلیارد تومان بابت احداث بخش عمومی آزمایشگاه فوق تخصص، قدردانی از حاج ناصر مکی به جهت احداث صفر تا صد بخش شیمی درمانی و همچنین مهندس یوسفی و مهندس دارایی از تلاشگران کمیته فنی و مهندسی مهرانه در مراسم افتتاحیه درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی این مجموعه تقدیر شدند.


دکتر مینوش مقیمی، فوق تخصص خون و آنکولوژی در آئین افتتاحیه درمانگاه شیمی درمانی و آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه که در محل سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار گردید، ضمن تاکید بر مدیریت استرس از سوی خود بیمار و اطرافیان وی گفت: اعتقادات مذهبی می تواند در روبرو شدن بیمار با سرطان و تحکیم اراده و تصمیم وی برای ادامه درمان نقش بسزایی ایفا نماید.


دکتر قزلباش با بیان اینکه اگر زیرساختهای بهداشت و درمان در استان زنجان ساخته شده است، مسبب آن خیرین بوده است، ادامه داد: نمونه اقدامات خیرین، احداث دستگاه های فوق پیشرفته رادیوتراپی و سی.تی.سیمولاتور و ... می باشد.


استاندار زنجان نیز با عنوان "مهرانه؛ از توانمندی زنجانی ها حکایت داررد" حمایت از خیریه های قوی در عرصه سلامت اجتماعی نظیر مهرانه از سرفصل های بی چون و چرای وزارت بهداشت و دولت دانست.


دکتر "فتح‌اله حقیقی"، استاندار زنجان گفت: در بخش بیماریهای واگیردار در کل کشور مشکلی نداریم، مشکل اصلی در حوزه بیماریهای غیرواگیر است که عمده آن به تغذیه باز می گردد.


وی با اشاره به تدوین سند امنیت غذایی در کشور که برای نخستین بار در بوشهر اجرا شد، تصریح کرد: تمامی بیماران 30 تا 40 سال در کنار درمان، خدمات آموزشی به آنان ارائه کردیم. ما باور داریم که مباحث آموزش و پیشگیری قطعا در ارتقا سطح سلامت جامعه تاثیرگذار است و فعالیت های مهرانه در این امر مثمرثمر خواهد بود.


این مسئول با بیان اینکه "حتی مهرانه را نمی توان با تعریف از زیبایی هایش برای دیگران توصیف کرد"، گفت: میزان بزرگی هر جامعه را مردم آن منطقه تعیین می‌کنند. انجمن مهرانه؛ از اعتقاد و بزرگی مردم این خطه دارد. واقعیت این است هر چه از زمان استانداری ام در زنجان می گذرد، شیفته خدمت در این استان می شوم.


وی با بیان اینکه هیچ کاری بالاتر و ارزشمند از کاستن درد همنوعان و خدمت به آنان نیست، خواستار برپایی همایشی با خیرین کل کشور در زنجان شد و گفت: این مهم می تواند در معرفی مهرانه به عنوان الگوی مطرح کشور نقش تاثیرگذاری داشته باشد.


این مسئول تاکید کرد: ضروری است، سند امنیت غذایی زنجان همراه با برش های شهرستانی تهیه شده و سهم ادارات و دستگاه های اجرایی نیز مشخص گردد.


"روابط عمومی انجمن خیریه مهرانه"

آخرین اخبار