• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

درباره مهرانه

درباره انجمن خیریه مهرانه

💠 تاریخچه مهرانه

مردم استان زنجان همواره مردمی خیر و نیکوکار بوده که دینداری و نوعدوستی آنان همواره زبانزد خاص و عام بوده است .

مهرانه در شهریور ماه 1385 با پیشنهاد دکتر مینوش مقـیمی ( فوق تخصص خون و آنکـولوژی ) و آقای مهنـدس اصغر وثـوق و با تلاش جمعی از خیرین زنجانی شکل گرفت که در 22 آذر ماه همان سال با شماره ثبت 270 و اخذ مجوز های مربوطه از نیروی انتظامی فعالیت رسمی خود را آغـاز نمود . مهـرانه موسـسه ای خـیریه ، خود جوش ، غیر سیـاسی ، غیر دولتـی ، غیر انتـفـاعی است که با همـت بالای همشـهریان خیـر و دلسوز و با تکـیه بر مشارکت و حمایـت مردم شـریف استـان که بـا کمک های نقدی و غیر نقدی این انجمن را یاری می نمایند ، اداره می شود .

💠 رسالت مهرانه

مهرانه بر آن است که حامی مستمر بیماران و خانواده های مبتلا به سرطان در استان زنجان باشد و از طریق تامـین و ارتـقا کمـی و کیفـی سلامت جسمی و روانی بیماران توجه ویژه خود را به مداوای بیماران معطوف و با تاکیـد به ارزش های والای اسلامی و حس نوع دوستی و فداکاری ، امکان بهبودی بیماران را فراهم و روح امید و بهبود کیفیت را در زندگی بیماران ایجاد نماید و با حمایت خود ، هیچ بیمار مبتلا به سرطان ، در استان از پرداخت هزینه های درمان و خدمات رفـاهی ناتوان نبـاشد .

مـهرانه با ثبت مشـخصات و و وضعیت جسمی و درمانی بیماران قصد دارد بانک اطلاعاتی جهت استفاده آماری و پژوهشی در سطح کشـور باشد.انجمن مـهرانه در تلاش است که جزو بهـترین موسـسات خیریه در زمینه درمان و حمایت مالی از بیماران مبتلا به سرطان ، در سطح ایران باشد.

💠 چشم انداز مهرانه

مهرانه  بر آن است که حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان در استان زنجان باشد.

مهرانه  می کوشد توجه ویژه خود را به مداوای بیماران از طریق ارتقاء سلامت جسمی و روحی آنان معطوف نماید.

مهرانه  تلاش می کند با تکیه بر ارزش های والای اسلامی و حس نوع دوستی و فداکاری، امکان بهبودی بیماران را فراهم نموده و روح امید و بهبود کیفیت زندگی را در ایشان ایجاد نماید.

مهرانه  می کوشد با حمایت همه جانبه، هیچ بیمار مبتلا به سرطان از پرداخت هزینه های درمان و خدمات رفاهی ناتوان نباشد.

مهرانه  قصد آن دارد با ثبت مشخصات وضعیت جسمی و درمانی بیماران، بانک اطلاعاتی جهت استفاده آماری و پژوهشی ایجاد نماید.

مهرانه  تلاش می کند جزء بهترین مؤسسات خیریه در زمینه درمان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در سطح ایران و شناخته شده در سطح جهان باشد.

💠تجهیزات خریداری شده

کلینیک رادیوتراپی این مجموعه با استقرار دستگاه‌های فوق پیشرفته که به همت خیران این مجموعه در اوج تحریم خریداری شده است به بیماران

سراسر کشور خدمات باکیفیت درمانی ارائه می‌دهد.

مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در سال 93 با همت خیرین اقدام به خرید دستگاه رادیوتراپی (مدل انکور) از شرکت زیمنس آلمان به مبلغ ۴ میلیارد و 900 میلیون تومان کرده است که یکی از پیشرفتهترین دستگاههای رادیوتراپی موجود در ایران میباشد. به منظور رفاه حال بیماران دستگاه دوم نیز به همان قیمت با یاری خیرین خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفته است.


💠فاز یک

فاز اول این کلینیک با هزینه بالغ بر240 میلیارد ریال احداث شده، که فقط هزینه خرید دو دستگاه رادیوتراپی از شرکت زیمنس آلمان مدل انکور 98میلیارد ریال ، هزینه دستگاه سی تی سیمولاتور از شرکت زیمنس آلمان و لیزر متحرک پنج نقطه از شرکت سیرپا فرانسه 25میلیارد و 250ملیون ریال میباشد.

💠خدماتی که به بیماران جهت درمان ارائه می گردد:

💠 بیماران استان زنجان از خدمات رادیو تراپی و دارویی وتزریق داروی شیمی درمانی  می توانند به صورت رایگان استفاده نمایند.(مدارک مورد نیاز دفترچه درمانی و آزمایش پاتولوژی ، شناسنامه و کارت ملی ، نامه پزشک، فیش آب وبرق  و یک قطعه عکس)

💠بر ای بیماران خارج از استان زنجان نیز  خدمات رادیو تراپی به صورت رایگان انجام می گردد ولی نیازمند این می باشد که بیمار دفترچه درمانی و آزمایش پاتولوژی ،کپی شناسنامه و کارت ملی و نامه دستور رادیوتراپی از پزشک معالج و یک قطعه عکس داشته  و طی مدت درمان خود بیمار  و یک نفر همراه بیمار می توانند در هتل سرای نیکان مهرانه اسکان داشته باشند.

آخرین اخبار