• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پیام مدیر عامل مهرانه به مناسبت ۲۵ آذر سالروز تأسیس انجمن خیریه مهرانه

پیام مدیر عامل مهرانه به مناسبت ۲۵ آذر سالروز تأسیس انجمن خیریه مهرانه

پیام مدیر عامل مهرانه به مناسبت ۲۵ آذر سالروز تأسیس انجمن خیریه مهرانه پیام مدیر عامل مهرانه به مناسبت ۲۵ آذر سالروز تأسیس انجمن خیریه مهرانه 


زنجانی ها سیمای مهربانی را به زیبایی به تصویر کشیدید در مدت ۱۵ سال از سپری شدن و عمر پر برکت مهرانه مرهم دل های شکسته  شدید دل های شکسته ای که عرش خداوند را به لرزه در می آورد و دل های خدایی شما را به تکاپو وا می دارد.  
شما همشهریان و هم استانی های سخاوتمند ایثارگرانه با نثار مال و جان دروازه های آسمان کرامت و شفا را به روی بیماران دردمند گشودید و در اندک زمانی گل واژه های لبخند را بر لبان تکیده بیماران نشاندید، ره آورد همدلی شما امیدواری و درمان برای بیماران و خانواده هایشان به ارمغان آورد.
چه زیبا آهنگ همدلی را در جهت کاهش آلام بیماران سرودید و این دستا‌ورد اولیه ناشی از شایستگی تان به ارائه الگوی مهرانه در مسیر خداپرستی و نوعدوستی و پیمایش راه مهرانه در الگوی جهانی گره خورد اکنون مهرانه زنجان با افتخار در اروپا و آمریکا و سایر کشورها واژه ای شناخته شده است خداوند با ارج نهادن به نیت خالص جوانان و پیشکسوتان مهرانه چشمه ای از نور خود را در قالب مهرانه به جهانیان نمایانده است، گویی  زنجان و مهرانه با هم معنا می شوند.


اکنون با افتخار علاوه بر تحت پوشش قرار دادن تمام بیماران مبتلا به سرطان استان و با اعتقادی متکی بر الطاف بی شائبه الهی میزبان بیماران شهرهای تکاب،بیجار و میانه نیز هستیم، همچنین رادیوتراپی و مهمانسرای مهرانه زنجان و تهران در حال ارائه خدمات به بیماران کل کشور  می باشند و اتمام حجت زنجانی ها بر توانمندیشان، همین بس که «حماسه خدمات به صورت کاملا رایگان» را  به منصه ظهور رسانده اند. 


استمرار سرود همدلی زنجانی ها در این روزها و با هجمه بیماری کرونا و تحمیل تحریم های ظالمانه چنان حماسه ای خلق کرده است که نه تنها از حجم خدمات نسبت به بیماران کاسته نشده؛ بلکه با توجه به گرانی داروها و وضعیت نابسامان اقتصادی خدمات بیش از پیش به بیماران عرضه می شود.




مهربانی که باشد یعنی؛
 خدا هست
ایمان هست
امید هست 


و از همه مهم تر خیرین توانمند زنجانی با تمام توانمندیشان در نمایاندن صحنه های بی نظیری همچون مهرانه حضوری چشمگیر داشته و خواهند داشت.
آخرین اخبار